Pany Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hei! Dette er mitt første innlegg her på forumet. Jeg er veldig dårlig med maskinvare og slikt og trenger hjelp med å bygge opp igjen mamma og pappas gamle datamaskin. (acer aspire m3100 stasjonær) 4-6 år gamel. Det som var grunnen til at de kjøpte ny var at skjermkortet røyk og vår lokale el-butikk ikke klarte å finne en ny. Jeg var litt for gjerrig for å kaste den gamle, dessuten er jeg blitt ganske interessert i å eksperimentere med slikt. Inne i kabinettet er det en stor grønn plate som ser ut som et miniatyr fabrikkområde og jeg aner ikke hva det er. Er det hovedkortet? jeg har den gamle hardisken også. jeg har ikke funnet ut av hvordan jeg putter den på plass enda. det sier litt om min kunnskap om slikt Om dere kunne hjelpe meg steg for steg med å få igang pcen igjen så er jeg uendelig taknemmelig. målet er å bygge en datamaskin som det går an å spille med. Takk for svar 1 Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Heisann Vil anbefale deg å lese denne guiden Lenke til kommentar
Pany Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Takk for tipset men problemet mitt er i første omgang å finne deler som passer til min gamle data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå