kmaribo Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Operakvarteret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 DAGENS BILDE: Det nye Barcode-området i Oslo er et yndet objekt for fotografer nå om dagen, og det er ikke uten grunn, noe vi blant annet ser et fint eksempel på her. Her er det spennende linjer og mye som skjer, til tross for det statiske motivet. Sykkelstativsyklene vil opp og frem, godt fulgt av flyet som gir full gass fremover. Hvis vi skal pirke på noe, er det en anelse skjev horisont, men det bør være en smal sak å rette opp. Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nå er jeg stygg, men jeg mener jag har sett det samme flyet og flystripa her på et forumet før i sommer, da mellom skyskraperne i New York. Også svart-hvitt. Klipp og lim? Lenke til kommentar
kmaribo Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Regner med at folk er så oppegående at de skjønner at det ikke kommer et fly så beleilig midt i Oslo sentrum, så har aldri prøvd å late som flyet er ekte. Har sett det bildet du refererer til, og har ikke tatt det fra det. Fikk inspirasjonen derifra, og hvis det er samme fly, er også det "klipp og lim", noe jeg forøvrig tror det er. Jeg tar bilder fordi jeg synes det er gøy, og spesielt gøy å "lage" et bilde som fanger oppmerksomheten. Ja, kanskje det skulle ha vært i kategorien manipulert, og ikke arkitektur, men nå følte jeg at dette hadde mer å tilføye der da det ligger i et nytt område i Oslo som jeg mener er et flott og spennende sted og ta bilder. Bare vær så stygg du vil du, jeg gjør dette som en hobby, og liker folk bildene mine, setter jeg pris på det. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg