selx Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dere har uka på dere til og komme med bedre artikler, ellers så avslutter jeg ekstra abo mitt!!! 4 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nyttig info 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Morsomt og nerdete samtidig - Jeg liker det 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Fy faen for sutring. Ta de 29 kronene deres å kjøp dere en pakke med boller isteden. Med en årslønn på 300 000 kroner i året, tjener du 35 kroner i timen. 29 kroner i måneden er da 1 promille av den lønna. Endret 8. august 2013 av Slimda 5 Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Enkelte av dere er litt vell storforlangende. Selvfølgelig vil det komme noen artikkler som dere ikke vil finne interessant. Slik er det i all litteratur man betaler for. Selv har jeg abbonement på Illustrert vitenskap, trur jeg betaler ca 600 i året for det. Men jeg setter meg ikke ned å skriver klagebrev med trusler om å si opp abbonementet bare fordi hvert blad har 2-3 artikkler som jeg ikke bryr meg om. Slik er det og hvis du ikke godtar at det kommer litt "tull" inn i mellom så er det bare å si opp abbonementet. Selv er jeg veldig fornøyd med ekstra så langt, og så lenge de klarer å komme med 10-12 gode, relevante artikkler på en måned så betaler jeg gjerne 29 kr. Når det i tillegg kommer ett og annet humorinslag som denne artikkelen så er jeg kjemefornøyd. 3 Lenke til kommentar
texaco Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Enkelte av dere er litt vell storforlangende. Selvfølgelig vil det komme noen artikkler som dere ikke vil finne interessant. Slik er det i all litteratur man betaler for.Selv har jeg abbonement på Illustrert vitenskap, trur jeg betaler ca 600 i året for det. Men jeg setter meg ikke ned å skriver klagebrev med trusler om å si opp abbonementet bare fordi hvert blad har 2-3 artikkler som jeg ikke bryr meg om. Slik er det og hvis du ikke godtar at det kommer litt "tull" inn i mellom så er det bare å si opp abbonementet.Selv er jeg veldig fornøyd med ekstra så langt, og så lenge de klarer å komme med 10-12 gode, relevante artikkler på en måned så betaler jeg gjerne 29 kr. Når det i tillegg kommer ett og annet humorinslag som denne artikkelen så er jeg kjemefornøyd. Joda, så lenge man kan forvente å få det man betaler for. Men trenden med å måtte kreve abbonnement for at nettsider skal overleve bør også kunne forsvares med at man gir de som betaler noe ekstra. En "svada" artikkel kan fort bli litt vagt og hinter til at man kanskje ikke har nok ekstra stoff til å nettopp forsvare abbonnementstjenesten. Føler ikke at agurk-nytt hører hjemme i ekstra-kategorien 2 Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Joda, så lenge man kan forvente å få det man betaler for. Men trenden med å måtte kreve abbonnement for at nettsider skal overleve bør også kunne forsvares med at man gir de som betaler noe ekstra. En "svada" artikkel kan fort bli litt vagt og hinter til at man kanskje ikke har nok ekstra stoff til å nettopp forsvare abbonnementstjenesten.Føler ikke at agurk-nytt hører hjemme i ekstra-kategorien Du har et poeng der, helt klart. "ekstra" bør gi deg noe ekstra. Men når jeg ser på alle artikklene jeg har fått for 29kr så synes jeg faktisk jeg har fått god valuta for pengene. Prøv å kjøp deg et datablad i kiosk som normalt koster 80-100kr og se hvor mange artikkler du faktisk synes er værd hundrelappen. Personlig synes jeg faktisk det er litt kjekt med en og annen tullenyhet så lenge artikkelen er bra skrevet og gir meg dagens lille latter. Dagens artikkel kostet meg tross alt ikke mer enn ca 1kr. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Så teit... Men morsom lesning. Synes det er helt ok med slike artikler, det kan ikke ha tatt så lang tid uansett. Men å kalle det for en eksklusiv ekstra-artikkel blir å ta litt vel i. Problemet er ikke denne artikkelen, men mangel på andre solide artikler (kvalitet > kvantitet). Og nå som man betaler for ekstrainnhold bør man også kunne forvente å få litt tilbake for det. Spesielt siden vi har kritisert mye av det samme i flere år nå. Det er fort gjort å bli litt grinete, men man blir gjerne litt lei når man ikke føler at de tar kritikken og de trofaste leserene seriøst! De konurrerer tross alt med Anandtech, Tom's Hardware og mange flere! Forøvrig så synes jeg det blir feil å legge den i kategorien "tester". Hva med "Hardware.no's lekestund"? Endret 8. august 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
RJ45 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hvis dette er nivået på "Ekstra"-artikler, så er jeg sjokkert... Vel, kanskje ikkje så gale og lite spennandes som dette, men ikkje langt ifra desverre. 1 Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Seriøst? Nå har det gått forlangt med idiotiske tullete artikler her. om det ikke kommer en fantastisk artikkel i morgen kommer det ikke penger fra meg den 10. Jeg vil påstå at det per dags dato ligger kun 4 artikler unders ekstra som fortjener å ligge der. (hadde vert 5 om VPN artikkelen ikke hadde vært så forferdelig gjennomført mtp. informering om prøve versjoner.) og for å komme de tankeløse kommentarene om at det bare er 30 kr i forkjøpet vil jeg si som jeg har sagt før. Det spiller ingen rolle hvor mye produktet koster hvis man ikke får det man betaler for. hvor er de spennende og lærerike artiklene? Dette er agurknytt ala ITavisen en nettside som ikke ser trafikk fra meg grunnet total usaklighet og fanboy war skapende artikler. Jeg mener at dette er en forkastelig oppførsel av redaksjonen på hardware.no som viser at dem kun tenker penger og nekter å tenke på de trofaste leserne. som andre brukere her sier så konkurrerer HW med andre nettsider som toms HW og andre store internasjonale tech sider. dette itillegg til alle som driver med tech nyheter på Youtube og lignende. skjerp dere. - Bjotte 4 Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Tror ikke jeg kommer til å gidde å ha hw ekstra noe mer.. 2 Lenke til kommentar
Froydiso Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) . Endret 31. januar 2016 av Froydiso Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg må desverre si meg enig med de som klager på denne "artikkelen". Jeg husker en tid for HW faktisk bidro med noe nyttig rundt min interesse for teknologi og data. Den tiden er langt forbi, og kvaliteten på artiklene har vært jevnt nedadgående de siste årene. For min egen del får jeg langt bedre utbytte av å lese saker på diverse utenlandske sider. Jeg er ikke "ekstra-medlem" av den enkle årsaken at jeg ikke ser hvorfor jeg skal betale for innehold som likevel er dårligere enn det de store utenlandske leverer gratis, og i tillegg er dårligere enn det HW selv leverte for en del år siden. Hadde det ikke vært for et meget oppegående og kunnskapsrikt forum, hadde jeg sluttet helt å henge rundt her for lenge siden. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Neste test: Hvor mye vann kan man fylle inn i kabinettet før maskina kutter. (Kutter den fortere med varmt vann?) Neste test: Tåler maskina å bli kasta ned en etasje, og likevel fungere etterpå? (Stolpediagram over murgulv, tregulv, parkett, flisgulv etc) Neste test: Sandpapir over skjermen, blir det riper? (StolpeDiagram over sandpapir fra byggmakker, fargerike corona, Skeidar, BilTema) Neste test: Fungerer prosessoren med større effektivitet om en urinerer på den og hvilken type urin fungerer best, gul morgen urin, middagsurin eller kveldsurin. (Urin diagram) Endret 8. august 2013 av LonelyMan 5 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Flere slike, så betaler jeg kanskje. Morsom lesning var det værtfall. Minner meg om gamle dager.... 2 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Dette er jo som den artikkelen Hw gjør en gang i året angående vilket produkt fra matbutikken som kjøler best alternativt til kjølepasta eller ingen pasta. Teit-Genialt! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Fy faen for sutring. Ta de 29 kronene deres å kjøp dere en pakke med boller isteden. Med en årslønn på 300 000 kroner i året, tjener du 35 kroner i timen. 29 kroner i måneden er da 1 promille av den lønna. Det er da slettes ingen dum idé. Boller er godt. Men dersom boller eller et abonnement til 29,- blir en enten-eller, så har hw.no en jobb å gjøre. Jeg valgte å bli Ekstra-medlem fordi jeg har brukt tek.no og dets tilhørende sider i mange år, inkludert diskusjon.no, uten at jeg kan se de har tjent mange kronene på meg av den grunn. Jeg kommer ikke til å si opp abonnementet mitt pga en sak, men samtidig er det viktig at redaksjonen får tilbakemeldinger på sakene sine, både ros og ris. Denne saken har fått begge deler, så helt skivebom har det tydeligvis ikke vært. Men helt klart ikke min greie. Saken minner meg meg litt om de gamle Doktor Online greiene jeg leste på en svensk side for mange år siden, som blant annet gikk grundig til verks for å forklare hvordan man defragmenterte harddisker ved hjelp av kraftige magneter fra høyttalere, slik at 0- og 1-tallene kom i riktig rekkefølge. Bare tull selvsagt, men morsomt dengang. Hva jeg tjener har ingenting å gjøre med hva jeg synes Ekstra-sakene er verdt. Jeg oppsøker ikke dyrere boller ved lønnspålegg heller... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det er helt greit å komme med tilbakemeldinger. Sutringa som har vært her derimot, blir for infantil. "Om dere ikke kommer med noe bra imorra, så betaler jeg ikke mer!". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå