RBW Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Vi sjekker hvor mye som skal til før skuffen kneler av vekten.Test: Hvor tung kaffekopp kan en CD-rom holde? (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg Dundas Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Hvis dette er nivået på "Ekstra"-artikler, så er jeg sjokkert... 52 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mez Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Isolert sett en morsom artikkel , men om det er dette som skal lokke oss til å betale for "Ekstra" - eller dette vi kan forvente å lese mer av for ved å betale, så er det ikke bra. Dette er artikler dere kan "krydre" hverdagen for alle leserne med, men skal dere lykkes med "Ekstra" biten, så må dere virkelig gi leserne faglig spennende og interessante artikler. 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg RuNNerZ Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Haha, glad jeg ikke betaler for dette! 18 Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Enig med Mez. Morsomt nok, men jeg forventer mer givende lesestoff som Ekstra-abonnent. 6 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 29,- kroner måneden ble plutselig noe jeg må revurdere. En ting er at denne artikkelen (om det kan kalles det) ikke er hverken faglig interessant eller spennende. men det trekker også kvaliteten på siden ned for min del. 9 Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Denne likte jeg Fint med en artikkel som er litt på humor siden, det trenger ikke å være seriøse innlegg hele tiden. Endret 8. august 2013 av zoqiet 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg oleerik Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Greit med humor - men eksklusiv humor for ekstra medlemmer? Kom igjen - kvaliteten på ekstra artiklene synker mer og mer. Synd. 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg danielm Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Fy Hardware! Tenk å prøve seg på å underholde leserne med festlige artikler! For min del synes jeg dette var festlig 12 Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det er definitivt verdt 30 kroner 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg ThreePinkApples Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Haha, glad jeg ikke betaler for dette! Jeg er glad jeg betaler for dette! Vil ha sånne morsomme ting 12 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Syns denne artikkelen var morsom å lese jeg. 29kr er jo ingenting. Ingen merker 29kr fra lommeboka, det er en drøy cola flaske.. 4 Lenke til kommentar
Jericho_X Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Seriøst lite å gjøre i redaksjonen idag eller?? 2 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Skøy med sånne artikler på en torsdag :-) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg mrZnote Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Isolert sett en morsom artikkel , men om det er dette som skal lokke oss til å betale for "Ekstra" - eller dette vi kan forvente å lese mer av for ved å betale, så er det ikke bra.Dette er artikler dere kan "krydre" hverdagen for alle leserne med, men skal dere lykkes med "Ekstra" biten, så må dere virkelig gi leserne faglig spennende og interessante artikler. Slutt å gaule som en bortkjemt drittonge. Det er flere spennende hardware extra saker, og meningen med hardware extra er ikke VIP innhold (dette er bare bonus), men at du støtter hardware selvom du bruker eks adblock for å bli kvitt irriterende reklamer. Jeg abonnerer på extra uten noen krav til ekstra innhold, og er takknemlig for alt ekstra. 13 Lenke til kommentar
HaEke Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 HW kan vel snart gi opp "Ekstra" hvis det skal være slike artikler. 3 Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Haha, denne var god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå