Gå til innhold

Cerwin vega 215 xls + fence audio 250p = ?

Anbefalte innlegg

Som tittel viser skal jeg skaffe meg 2 gulvstående c v xls 215 og lurer på om disse klarer å spille fint og dypt med en fence audio 250p forsterker?

Hører masse om at du må ha en super forsterker for disse gigantene osv... Burde vel holde med en fosterker til 4000?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Watt og Watt... Disse krever mye for maks utnyttelse.

De er lettdrevede nok til at du faar lyd med en liten forsterker, men skrur du opp volum detter de mindre forsterkerene fort av lasset. og det er alltid bedre med for stor, enn for liten forsteker. En stor forsterker har kontroll mens en svakere vil miste kontrollen paa elementet og clippe... stor fare for at noe ryker....

gaa paa avforumet og se traaden med PA forsterkere... og sporr der.. tror det er muligheter for aa faa bedre for 4000 uten at jeg har hort eller sett forsterkeren du nevner... evt brukt, saa faar du mye bra til en vettug pris..... lykke til, og jeg tror ikke du blir missfornoyd med nevnte forsterker. men se deg litt rund og sporr.. slik som naa

Lenke til kommentar

Tja, forsterkeren er kjøpt av min bror for lenge sia.

Har også en earpower eller noe lignende samt en stor feit og TUUNG sony forsterker som bare samler støv. Faktisk mugg på sonyen.

Men følte ikke helt jeg fikk svar på spm. Kan det brukes? Kan jeg ta på så høyt at huset dunder er liksom spørsmålet. Glad i saftig bass, ser fram til å imponere nabolaget :).

Lenke til kommentar

En stor forsterker har kontroll mens en svakere vil miste kontrollen paa elementet og clippe... stor fare for at noe ryker....

Hva er clippe? Hører det stadig.. Og hvordan kan den miste kontroll og få noe til å ryke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...