TeyanaJoy Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hei hei, Sjefen har utlyst en høyere stilling intern blant oss ansatte og jeg har utrolig lyst til å søke! Men hva skriver jeg i en søknad når han allerede kjenner meg litt? Blir dumt å komme med sånn kiss-ass søknad som jeg gjorde første gangen. Han har jo 80-90 ansatte under seg så tror ikke han har sett meg jobbe så utrolig mye. Jeg tror forresten ikke jeg får jobben uansett fordi det er en typ lederjobb og jeg kun jobber deltid pga skole, men ønsker likevel å skrive en god søknad som kan vise han at jeg er interessert i mer ansvar og gjerne vil komme meg fremover innenfor yrket! Dette er egenskapene han har listet opp: · ta ansvar – ta avgjørelser · vær løsningsorientert · hold deg selv informert og se til at kunden blir holdt løpende informert · vær nøyaktig og kvalitetsfokusert · vær vennlig og imøtekommende · ha god oversikt · bidra til et godt arbeidsmiljø og hold orden · vise vilje til å påta seg andre oppgaver · god formuleringsevne skriftlig og muntlig Jeg syns selv jeg treffer de veldig godt, men jeg vet ikke hva han syns/om han vet noe og det blir dumt å "kopiere" alt det inn i søknaden. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå