Gå til innhold

[Løst] Hjelp til oppsett av stasjonær PC til 7000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt passer.

OK

Så nå at komplett hadde ganske gode tilbud og tenkte og forandre litt. Så lurte på:

 

Er MSI H87-G43 GAMING, Socket-1150 mye bedre en Asus B85-PLUS Intel B85 4xDDR3 CrossFireX Socket 1150 ATX?

 

Og er Silver Power SP-S650M 650W PSU bedre en Power Antec High Current Gamer HCG-620M 620W ATX?

 

Så at vist jeg byttet ut disse to ble bare prisen 10kr dyrere, så bytter lett ut vist de er bedre :)

Lenke til kommentar

OK

Så nå at komplett hadde ganske gode tilbud og tenkte og forandre litt. Så lurte på:

 

Er MSI H87-G43 GAMING, Socket-1150 mye bedre en Asus B85-PLUS Intel B85 4xDDR3 CrossFireX Socket 1150 ATX?

 

Og er Silver Power SP-S650M 650W PSU bedre en Power Antec High Current Gamer HCG-620M 620W ATX?

 

Så at vist jeg byttet ut disse to ble bare prisen 10kr dyrere, så bytter lett ut vist de er bedre :)

Antec er bedre enn silverpower. Jeg vet ikke så mye om MSI z87-g43, men ihvertfall er MSI z87-g45 en av de beste hovedkortene.

Lenke til kommentar

Wtf, Kul ? serr ... du skal ikke ha den utenfor pcen som en utstillig du skal ha den INNI pcen..

Når den er kulere, bedre og billigere tar jeg den... du kan da heller svare på spørsmålene mine istedet for å prøve å være kul med å skrive «wtf, kul? serr..»....:-) skrev også at det ikke var det viktigste -,- Endret av Tryminator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...