Tryminator Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Noen som vet om Lian Li kabinettet er bedre en Define R4 kabinettet? Endret 9. august 2013 av Tryminator Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Noen som vet om Lian Li kabinettet er bedre en Define R4 kabinettet? Jeg ville ha holdt meg til Define R4. Det er støydempet og har viftekontroller for 3 vifter. Om det er bedre vil jeg ikke uttale meg om. Define R4 er i hvert fall bra. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Jeg ville ha holdt meg til Define R4. Det er støydempet og har viftekontroller for 3 vifter. Om det er bedre vil jeg ikke uttale meg om. Define R4 er i hvert fall bra. Ok så review på det å det så veldig bra ut, så tror jeg går for den. Vist å kjøpe lydkort? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Etter min mening er lydkortet i dagens hovedkort mer enn godt nok for de fleste, så jeg ville ikke brukt pengene på det. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Dropp lydkort i første omgang. Det kan du alltids kjøpe senere. Det innebygde holder fint til vanlig bruk. Det er først når du begynner å koble opp mot et skikkelig anlegg med gode høyttalere at det begynner å bli nødvendig. Edit: Da snakker vi ikke om "Elkjøp-anlegg" til 2K. Endret 9. august 2013 av Omnithunder Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Dropp lydkort i første omgang. Det kan du alltids kjøpe senere. Det innebygde holder fint til vanlig bruk. Det er først når du begynner å koble opp mot et skikkelig anlegg med gode høyttalere at det begynner å bli nødvendig. Edit: Da snakker vi ikke om "Elkjøp-anlegg" til 2K. Har Harman Kardon SoundSticks III, går det? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har Harman Kardon SoundSticks III, går det? Passer helt fint til det innebygde lydkortet. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Passer helt fint til det innebygde lydkortet. SUPERT! XD Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Noen som vet om deler noen gang kommer på tilbud? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Er det nok med midi kabinett, eller burde jeg gå for et maxi kabinett? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Midi-kabinett burde holde i massevis, med mindre du har store vannkjølingsplaner. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Midi-kabinett burde holde i massevis, med mindre du har store vannkjølingsplaner. OK Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Midi-kabinett burde holde i massevis, med mindre du har store vannkjølingsplaner. ok. Får du mye mer av å kjøpe et sont? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Får ikke så mye mer utav å kjøpe gaming kort sånn generelt. Kan være at de er bedre på OC, men det spørs hvor langt du vil dra det. Det kortet du linker til er heller ikke noe spessielt dyrt Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Får ikke så mye mer utav å kjøpe gaming kort sånn generelt. Kan være at de er bedre på OC, men det spørs hvor langt du vil dra det. Det kortet du linker til er heller ikke noe spessielt dyrt Vet det, derfor jeg lurte... Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Skal det ha noen hensikt å kjøpe det hovedkortet, så må du nesten kjøpe en K-prosessor også. Da får du muligheten til å overklokke. 1 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Skal det ha noen hensikt å kjøpe det hovedkortet, så må du nesten kjøpe en K-prosessor også. Da får du muligheten til å overklokke OK. Vet noen om dette grafikkortet er bedre en dette? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg ville gått for ASUS GTX 760. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Jeg ville gått for ASUS GTX 760. OK, men hva er forskjellen på alle GeForce GTX 760 kortene? Og trenger jeg 750w eller holder det med 650w strømforsyning? Endret 22. september 2013 av Tryminator Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 OK, men hva er forskjellen på alle GeForce GTX 760 kortene? Og trenger jeg 750w eller holder det med 650w strømforsyning? Kjøleren er veldig god på det anbefalte ASUS-kortet. Forskjellen på de forskjellige kortene er i hovedsak kjølesystem og i hvilken grad de er fabrikkoverklokket. 650W holder plenty. Systemet ditt vil trekke under halvparten på full load. Kvalitet er viktigere enn maks effekt. Skal du handle hos Dustin, ville jeg ha valgt denne http://www.dustinhome.no/product/5010628965/antec-hcg-620m-620w-psu-modular/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå