Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Er det vits å overklokke? Vil jeg merke stor forskjell? Har budsjettet økt til kr 8300? Har du operativsystem? Hva med skjerm, tastatur/mus og høyttalere? Unsett ville jeg ha endret følgende: Bytt CPU til http://www.dustinhom...ghz-6mb-s-1150/ Bytt hovedkort til http://www.dustinhom...b85-s-1150-atx/ Kutt ut CPU kjøleren, den medfølgende fungerer bra nok uten overklokking. Du mister muligheten til overklokking med disse endringene, men du sparer ca kr 1100 som du kan bruke på et bedre skjermkort. Dette vil gi deg bedre spillytelse. Og hvilke skjermkort ville du byttet til? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hvilke skjermkort burde jeg bytte ut til da? Eksempelvis GEFORCE GTX 760 http://www.dustinhome.no/product/5010747598/asus-geforce-gtx-760-oc-2gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Du tjener ofte en del på å overklokke prosessoren, men du vil nok få større gevinst av bedre skjermkort. Endret 8. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Er det bedre son? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Er det grei PSU og kabinett? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Og er det nettverkskort i hovedkortet? Trenger ikke trådløst bare til kabel. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Både kabinettet og strømforsyningen er av god kvalitet. Det er nettverkskort integrert i hovedkortet ja. Endret 8. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Både kabinettet og strømforsyningen er av god kvalitet. Det er nettverkskort integrert i hovedkortet ja. ok Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Passer alt dette? Og hvor bestiller jeg alt fra? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Alt passer. Trykk "Butikkoversikt" så får du opp hvilke butikker som har delene. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Alt passer. Trykk "Butikkoversikt" så får du opp hvilke butikker som har delene. Fint Men er det vanlig å bestille en del fra en nettbutikk en fra en annen osv? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Har sett på forskjellige kabinett, ikke at det er akkurat er aktuelt å kjøpe, men lurte på hva som er så mye bedre med feks dette? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Er dette kabinettet litt bedre en det jeg har valgt? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Når det gjelder In-Win kabinettet, så betaler du nok veldig mye for utseendet og navnet. Om Lian Li kabinettet er bedre enn Define R4 vet jeg ikke, men har selv veldig gode erfaringer med sistnevnte. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Når det gjelder In-Win kabinettet, så betaler du nok veldig mye for utseendet og navnet. Om Lian Li kabinettet er bedre enn Define R4 vet jeg ikke, men har selv veldig gode erfaringer med sistnevnte. Tenkte bare at det var en del bedre fordi det følte med 3 vifter. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Kan du bruke høyttalere i stedet for lydkort? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Kan du bruke høyttalere i stedet for lydkort? Du må nok spesifisere nærmere. Det er lydkort integrert på hovedkortet. Her kan du koble til PC høyttalere, hodetelefoner eller forsterker, hvis det er det du lurer på. Edit: Du får også lyd ut via HDMI på skjermkortet, dersom du kobler til TV, surroundforsterker etc. Endret 9. august 2013 av Omnithunder Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Du må nok spesifisere nærmere. Det er lydkort integrert på hovedkortet. Her kan du koble til PC høyttalere, hodetelefoner eller forsterker, hvis det er det du lurer på. Edit: Du får også lyd ut via HDMI på skjermkortet, dersom du kobler til TV, surroundforsterker etc. Lurte på om det ble bedre lyd gjennom høyttalere om du kjøper lydkort i tillegg? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Lurte på om det ble bedre lyd gjennom høyttalere om du kjøper lydkort i tillegg? Du kan kjøpe bedre lydkort enn det innebygde. Hva er det du ønsker å oppnå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå