oscrue10 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvem er billigst? Ingen månedspris, enten 0 i månedspris eller kontantkort. Noen som lar deg velge nr selv, fra en liste? Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hvem er billigst? Ingen månedspris, enten 0 i månedspris eller kontantkort. Noen som lar deg velge nr selv, fra en liste? Talkmore forhåndsbetalt? 1 Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Talkmore forhåndsbetalt? Eller kanskje Xito friends? 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Talkmore forhåndsbetalt? Eller kanskje Xito friends? Takk for forslagene, men etter å ha tenkt litt mer på dette tror jeg at jeg skal unngå Telenor-nett. Jeg har nå Telipol som bruker Telenors nett, og når jeg setter dette nye sim-kortet i min gamle telefon hadde det vært fint med et annet nett, mtp feil og nedetid, så jeg ikke legger begge eggene i samme kurv. Xito så faktisk enda mer jalla ut enn Telipol Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Takk for forslagene, men etter å ha tenkt litt mer på dette tror jeg at jeg skal unngå Telenor-nett. Jeg har nå Telipol som bruker Telenors nett, og når jeg setter dette nye sim-kortet i min gamle telefon hadde det vært fint med et annet nett, mtp feil og nedetid, så jeg ikke legger begge eggene i samme kurv. Xito så faktisk enda mer jalla ut enn Telipol Denne da: https://www.chess.no/abonnement/landingsside/?prodid=345&type=2 Dette er iallefall Netcom nett... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå