fjarle Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Slik er den nye toppmodellen å bruke.Se videodemonstrasjon av LG G2 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vil ha!!! Håper det blir mer gunstig pris på denne slik som Optimus 4X og Optimus G i forhold til konkurrentene! 2 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hadde forventet å heve skuldrene til nok en toppmodell, men LG fikk meg interessert i denne! En ting er at den har heftige specs, men det er alle funksjonene som frister meg til et kjøp. Gjør ikke meg noe at produsentene stjeler gode idéer av hverandre... PS: Slitsom video! Enheten som er brukt til filmingen har tydeligvis ikke kansellering av bakgrunnsstøy som en funksjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Skal først se uavhengige tester om hvor lenge batteriet holder før jeg vurderer kjøp. Bekymrer meg litt at de satser sånn på hvor raskt det er å lade, tilsier nesten at det ikke blir så altfor god batteritid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg