Mystikus Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Happy Bird Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Synes bildet er flott tross litt uskarpt..morsomt fanget . Liker også det uvanlige lyset omkring krykkjeungen Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Synes bildet er flott tross litt uskarpt..morsomt fanget .Liker også det uvanlige lyset omkring krykkjeungen Takk for det, Terje ! Det var nok refleksjonen i vannet som gjorde at jeg valgte dette perspektivet Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Spesiell positur og en spesielt fin bakgrunn! Liker gløden! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Spesiell positur og en spesielt fin bakgrunn! Liker gløden! Takk for det, Svein Magne ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hei Birger.Et fint modellbilde med eller uten max skarphet som jeg dessverre ikke kan hjelpe deg med ;-) Med hilsen Leif :-) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Hei Birger.Et fint modellbilde med eller uten max skarphet som jeg dessverre ikke kan hjelpe deg med ;-)Med hilsenLeif :-) Takk for det, Leif ! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Å nydelige farger og komponert flott!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Å nydelige farger og komponert flott!!Hilsen Tove Takk for det, Ovidia2 ! Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 vakkert bilde er det skarpheten får man også ved bruk av stativen.....men det er heller ikke altid mulig.....mer kan jeg ikke si til det mvh stine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg