Lisant Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hei:) Jeg har et år igjen av førskolelærer studiet, men har også et fagbrev som "barn og ungdomsarbeider". Jeg lurer på om det er slik at jeg stiger i lønn som førskolelærer siden jeg har et fagbrev og arbeidserfaring?? Håper noen der ute kan svare meg på dette. Endret 7. august 2013 av Lisant Lenke til kommentar
Lisant Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Ingen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Dette kommer ann på om det er i offentlig eller privat sektor du får deg jobb. Jeg er bergverksarbeider i et statseid selskap, og der er det flat lønn uten gradering for ansenitet. Tariffen skiller dog på fagbrev eller ikke, men ikke noe utover det. Lenke til kommentar
Lisant Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Ja okey, er forskjell på det. Er bare nysgjerrig om jeg må begynne på nyutdannet lønn med 0 år ansinitet, håper virkelig at jeg få økt litt opp i lønns stigning, og ikke alle disse årene med jobb og tidlige utdanning blir ikke tatt med! Lurer hvem som vet disse tingene? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Førskolelærere er vanligvis ansatt i kommunal eller privat sektor, og der er det ingen enhetlige ordninger. I kommunen jeg bor i (og kommunen jeg jobber i) er det ingen spesielle bonuser for å ha fagbrev i tillegg til høyskoleutdanning, ei heller for å ha ansiennitet i et annet yrke enn det du søker jobb innen. Lenke til kommentar
Lisant Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Okey. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå