Djevelen Marcus Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Så jeg har en skole pc som kom med Windows 7. og en HDD delt i to. Det jeg gjorde var at jeg installerete Linux mint ved sidna w7 på den andre allerede laget HDDen, som jeg ikke trudde var så viktig. Siden den nesten var tom og ikke noe spesiellt. Så sånn greia er nå da. er at det er to partisjoner, den ene har hoved systemet til W7 (Programfiler et cetra) og den andre har linux mint + en mappe under bruker navnet på pcen. Hvor av du har "Skrivebord" "Dokumenter" og alle de vanelige der installert. Så jeg kan ikke bare formatere hdd'en og miste alle dise filene, siden er en annen mappe jeg ikke har tilgang til og åpne noe i heller. Pga skolen har satt det sånn. Så problemer er, hva kan jeg gjøre for og uinstallere Linux Mint fra denne partisjonen uten og fjerne de filene som trengs via skolen som allerede var der og skjult ? Er dette mulig? Noen som kan gi meg en prosedyre på dette, eller en nett link jeg kan lese? hadde vært veldig takknemmlig for dette. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Start Linux Mint. Der kan du åpne filbehandleren og trykke 'Ctrl+H' for å vise de skjulte filene og flytte filene du vil ha over på Windows, ekstern disk eller Google Drive. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Som Sn3ipen sier så gir Linux pent faen i filer skjult av Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå