Cuneax Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kunngjør nyheten med å <em>ikke</em> vise fram ny logo.Yahoo endrer logo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Agurk tider, bli snart over! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Agurk tider, bli snart over! Her sier overskriften *akkurat* hva artikkelen dreier seg om. Det er bare å ikke trykke. Yahoo har vært og er fortsatt en stor aktør, så nyheten er ok relevant. Faktisk mer relevant enn når Microsoft skiftet profil tidligere, fordi dette markerer startskuddet på "et nytt Yahoo". Smått slitsomt å lese agurk-klagingen din overalt. Heldigvis slipper jeg det fremover. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Her sier overskriften *akkurat* hva artikkelen dreier seg om. Det er bare å ikke trykke. Yahoo har vært og er fortsatt en stor aktør, så nyheten er ok relevant. Faktisk mer relevant enn når Microsoft skiftet profil tidligere, fordi dette markerer startskuddet på "et nytt Yahoo". Smått slitsomt å lese agurk-klagingen din overalt. Heldigvis slipper jeg det fremover. Du har nok rett... Klapper igjen framover, så trenger du/andre å lese hva jeg mener er dårlig osv, er bare barnslig av meg uansett.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Agurknytt er jo knall det. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Så lenge Yahoo har Flickr (og kanskje Tumblr), så er de store og viktige nok. Dog bryr jeg meg ikke så veldig mye om logoen Men nye Flickr er i hvert fall uberdigg sammenliknet med den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg