123sport123 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 hei, jeg vet det er feil topic men hehe kunne ikke finne tv program og det der men hvor kan jeg se dexter sesong 6 hd, jeg ve t om dreamfilm, piratebay, netflix og det men det er sd. noen sjangse for hd?? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du finner vel større oppløsninger for Dexter enn SD på pirat. Lovlig alternativ: 1. Kjøp sesongen på bluray 2. Skaff de Bluray-avspiller 3. Skru på tven 4. Husk også å skru på BD-avspilleren 5. Start på episode 1. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Det kommer veldig ann på hvilken sesong du letet etter, men ser IceFilms.info har både sesong 7 og 8 i HD. Edit: Har du sjekka Netflix USA? Endret 7. august 2013 av Hafti Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Netflix i USA har ikke rettigheter på Dexter fordi det er eksklusivt til iTunes(?) og Showtime selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå