Gå til innhold

LG har lansert ny toppmodell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som har fulgt med på lanseringen av moto X kan det også nevnes at snapdragon 800 skal ha innebygget en tilsvarende mikroprosessor som den moto X har til å drive med talegjenkjenning. Derfor skal det være mulig å få til den samme "always listening" søkefunksjonen som moto X har. Men siden jeg ikke har sett noen kommentarer om dette skulle man vel tro at LG ikke har inkludert dette i programvaren sin.

Oppdatert info: Det finnes en variant med betydelig mindre, men utskiftbart batteri. Den har minnekortplass. Men denne kommer ikke til Europa...

Bra info dette her, ingen av sidene jeg vanligvis besøker har hatt et klart svar på dette. Den andre utgaven vil sannsynligvis ha 2610 mAh batteri. En koreansk manual som ble lekket for to dager siden viser at en utgave som har 2610 mAh utskiftbart batteri og plass til SD kort, helt på linje med det du sier.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Ser ut til å bli en veldig bra telefon, ser at LG lover at denne skal komme i salg i løpet av to måneder i en del land ihvertfall. Isåfall ser det ut til at galaxy S4 ikke fikk beholde status som kraftigste android enhet serlig lenge.

Tja, den originale S4 er strengt tatt allerede tatt av tronen både fra S4 med Snapdragon 800, og av Xperia Z Ultra med Snapdragon 800. De er begge tilgjengelige i dag (Selv om S4en holder til i Korea).

Og Note III er ventet å ha Snapdragon 800, og er ventet å være i butikkene i slutten av September.

Så S4 har både fortsatt status i form av en egen koreamodell, samt at det ikke er G2 som vil vippe den av, men Xperia Z Ultra som allerede er ute :-)

Lenke til kommentar

Tja, den originale S4 er strengt tatt allerede tatt av tronen både fra S4 med Snapdragon 800, og av Xperia Z Ultra med Snapdragon 800. De er begge tilgjengelige i dag (Selv om S4en holder til i Korea).

Og Note III er ventet å ha Snapdragon 800, og er ventet å være i butikkene i slutten av September.

Så S4 har både fortsatt status i form av en egen koreamodell, samt at det ikke er G2 som vil vippe den av, men Xperia Z Ultra som allerede er ute :-)

Mente vel egentlig smarttelefon, selv om jeg skrev android enhet.

nVidia shield ble tilgjengelig fra 31. juli, så den var nok tilgjengelig før Z Ultra og omtrent samtidig med at S4 med snapdragon 800 kom på salg i Korea.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Mente vel egentlig smarttelefon, selv om jeg skrev android enhet.

nVidia shield ble tilgjengelig fra 31. juli, så den var nok tilgjengelig før Z Ultra og omtrent samtidig med at S4 med snapdragon 800 kom på salg i Korea.

Ja, vi har jo forsåvidt også Samsung Ativ Q som både er før SHIELD og kraftigere... Men ingen av disse er konkurrenter av S4 på noen som helst måte :-P Og når man drar inn Ativ Q, er ikke veien lang til andre W8-enheter og en fullverdig PC :-P

Lenke til kommentar
Ser ut til å bli en veldig bra telefon, ser at LG lover at denne skal komme i salg i løpet av to måneder i en del land ihvertfall. Isåfall ser det ut til at galaxy S4 ikke fikk beholde status som kraftigste android enhet serlig lenge.
Tja, den originale S4 er strengt tatt allerede tatt av tronen både fra S4 med Snapdragon 800, og av Xperia Z Ultra med Snapdragon 800. De er begge tilgjengelige i dag (Selv om S4en holder til i Korea).Og Note III er ventet å ha Snapdragon 800, og er ventet å være i butikkene i slutten av September.Så S4 har både fortsatt status i form av en egen koreamodell, samt at det ikke er G2 som vil vippe den av, men Xperia Z Ultra som allerede er ute :-)

Hei s4 er en veldig skjip mobil(den norske versjonen) kunne 9g lagringsminne selv om den har sd kort (kan kun lagre bilder og dokumenter på se kort ikke program/spill)og s800 versjonen kan kunn kjøpes i Korea.+ lyden og kameraet er bedre på lg G2 .og z ulltra mangler blitz og har ett vesentlig dårligere kamera.Det dårlige med denne mobilen er at den har den samme dårlige kvalitetsfølelsen som s4 en.(dårlig plastikk)+ lg har dårlig rykte angående software ,ellers en topp mobil og mest sannsynlig min neste mobil.(selv om jeg hadde håpet på ett tegra 4 flaggskip)

Lenke til kommentar

Dette er en to-hånds telefon. Når kommer det NYE en- hånds telefoner, andre en Iphone?

Aner ikke hva du definerer som en eller to hånds telefon, men jeg ser ingen grunn til å tro at toppmodellene til HTC, Samsung, Sony og LG kommer til å bli noe mindre med det første. Ellers har jo både HTC og samsung kommet med mini versjoner av sine toppmodeller, men de er jo ikke spesielt kraftige.

Moto X er nok ditt beste alternativ, den er omtrent like stor som iPhone, og har relativt gode spesifikasjoner. Ulempen er at den sannsynligvis ikke kommer til Norge, og at den er like dyr som toppmodellene til andre produsenter.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva du definerer som en eller to hånds telefon, men jeg ser ingen grunn til å tro at toppmodellene til HTC, Samsung, Sony og LG kommer til å bli noe mindre med det første. Ellers har jo både HTC og samsung kommet med mini versjoner av sine toppmodeller, men de er jo ikke spesielt kraftige.

Moto X er nok ditt beste alternativ, den er omtrent like stor som iPhone, og har relativt gode spesifikasjoner. Ulempen er at den sannsynligvis ikke kommer til Norge, og at den er like dyr som toppmodellene til andre produsenter.

Jeg kjøpte IPhone i frustrasjon over de andre som ikke klarer å lage telefon i hendig format i IPhone kvalitet.

Lenke til kommentar
Hei s4 er en veldig skjip mobil(den norske versjonen) kunne 9g lagringsminne selv om den har sd kort (kan kun lagre bilder og dokumenter på se kort ikke program/spill)
Dette er jo helt feil!

Mente selvfølgelig 9 g ledig minne etter forhåndsinstalerte apper !

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...