Madr1dista Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Goooool, 1-0 Marcelo. Liker det jeg ser. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Helvette. Har kampen begynt allerede Opererer med engelsk klokkeslekt så trodde jeg hadde en time på meg, haha... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Decent pasning fra Modric, og Marcelo leker seg frem til ett "enkelt" mål. Ramires utligner på åpent mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 For et mål av Chelsea. Snakk om å spille Real Madrid til de grader ut! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Herlig lobb! Brasilsk aften ser det ut til Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Elendig forsvarsspill. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Greit med litt spenning i kampen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Real Madrid spillerne faller som fluer hver jævla gang. Dommeren biter på også. Derfor er spansk fotball så utrolig kjett og tragisk. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Det der er det dummeste jeg ser. Spillere som står å roper etter frispark istedenfor å løpe etter ballen igjen. Kunne fort blitt mål. <------- THATS THE WAY WE DO IT!!!!!! 2-1 Endret 8. august 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 For en ufyselig spiller. Overspiller og sturer ved hver anledning. Denne var riktignok riktig, men allikevel overspiller han som ballgutten til Swansea. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) -- Liker det jeg ser fra Van Ginkel på midtbanen. Skulle gjerne sett litt mer "impact" fra våre kreative spillere. Vært usynlig fra den kanten hittil. Endret 8. august 2013 av Dysfunctional 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Ikke bra av Petr Cech det der. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Vel, det der er ikke lett å redde. 1 Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Lampard skulle fått sitt andre gule på slutten der. Grei førsteomgang forøvrig. Håper vi får se Carvajal og Jesé/Di María i andre. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) "Real Madrid will win the International Champions Cup if they secure their fourth straight friendly win against Chelsea!" Vi har tydeligvis vunnet de 3 siste vennskapskamper mot Chelsea. Endret 8. august 2013 av Sending! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) 2-1-0 til Chelsea er det ikke? Uansett - regner med at de mente om de vinner sin fjerde strake vennskapskamp. Endret 8. august 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Andre gule? Taklinga hans på Modric. "Real Madrid will win the International Champions Cup if they secure their fourth straight friendly win against Chelsea!" Vi har tydeligvis vunnet de 3 siste vennskapskamper mot Chelsea. De mener nok at vi har vunnet de 3 siste vennskapskampene denne sommeren, ikke 3 siste mot Chelsea. Real har aldri vunnet mot Chelsea så vidt jeg vet. 2-1-0 til Chelsea, som Dysfunctional sa. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Okei, det høres mere riktig ut ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå