Szmekken Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg kjøpte en TV hos Elkjøp i dag. Selgeren trakk fra 500,- på prisen uoppfordret fordi han kunne "gi meg en god pris". Nå ser jeg at den samme tven koster 500,- mindre hos Lefdal (Altså 1000,- mindre enn ord pris hos Elkjøp). 500,- er jo ikke all verdens, men det er jo litt irriterende. Hvilke muligheter har jeg? Jeg kan vel gå tilbake med TVen og få pengene tilbake, for så å kjøpe den hos Lefdal. Men det er så tungvidt. Noen som har erfaring med lignedne hos Elkjøp? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg fant denne linken: http://www.dinside.no/821696/jo-elkjop-har-prisgaranti Om dette fungerer nå, vet jeg ikke. Artikkelen er tross alt fire år gammel. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vi har ingen prisgaranti i Elkjøp, men med 30 dager åpent kjøp kan du komme tilbake med varen om du finner den billigere noe annet sted. Kilde. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Gå innom, si at du har lyst til å levere den tilbake ofrdi du får den billigere et annet sted! Det kan godt hende de gir deg pengene tilbake selv om de ikke har noen garanti for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå