Jennifer Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Jeg kjørte over en fortauskant, og nå er det noen stygge skrapelyder når jeg kjører,. Spesielt når jeg svinger... Jeg tok bilde under bilen og dette er forhjulene... ...Kan dere se hva som er galt? Jeg ser ikke hva som kan lage skrapelydene...? For meg ser det i ut som at motoren henger i en tynn tråd nesten..? Det er en Golf V 2004 mod. Beklager at noen av bildene er oppned... Endret 7. august 2013 av Jennifer Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Såvidt jeg klarer å se er det ingen alvorlig skade, men trolig er noe av plasten bøyd såpass at det kommer borti deler av hjulopphenget. Følg med at styringen oppfører seg normalt og at det ikke lekker ut noe væske fra under bilen, så går dette mest trolig helt greit, til du har fått kommet deg på verksted. For på verksted bør du ta bilen, for å sjekke at det ikke er noe som vil bli skadet på sikt. PS: Om du bruker kjølingen til kupeen, så vil det komme vann (klart vann uten lukt) ut fra området ved motoren. Dette er helt normalt! :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå