Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gratiskondomer.no mobilnummer?

Anbefalte innlegg

Satt er og skulle bestille noen kondomer der jeg ser at du nå må oppgi mobilnr. Det er ikkenoe problem for meg å oppgi dette, men har noen spørsmål angående følger.

Er det 'grøntnummer' jeg må sende 'ok' til eller vil dette koste ekstra som feks 1881?

Hvis det går som grønt nr, vil det bare gå av mine meldinger som er inkludert på mobilen i månden? Si at jeg kan sende 500 sms i månden, så svarer jeg ok, har jeg da 499 igjen eller går det for seg selv?

Beklager skrivefeil har det litt travelt

Anonym poster: 581cac2f51ccaccf32e80b43369dc736

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her kan du bestille gratis kondomer sendt hjem til deg i postkassen. Du betaler bare for en vanlig sms. Fyll inn navn, adresse og telefonnummer. Du bekrefter bestillingen ved å svare OK på sms'en du får når du sender inn skjema.

Det står på siden.

Lenke til kommentar

Gratiskondomer suger.. Kjøp kondom på apotek eller i butikk. I mange butikker nå kan du få en lapp med strekkode som kassadama bare piper inn og så får du kondomene eller whatever du skal ha i en maskin. Jeg pleier å bruke den måten når jeg kjøper kondomer og graviditetstester, fordi det er litt mindre kleint enn å kjøpe det på vanlig måte (selv om jeg vet at kassadama ikke bryr seg om det) Anonym poster: 21620afe67c7faf113ccb205ece6ba29

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...