Joachim_F Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 id Softwares legendariske spillskaper satser på virtuell virkelighet. Les hele saken Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du finner ingen bedre person enn John Carmack når det gjelder å vise frem teknologi. Han kan sine saker godt! 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Tenk dere dagens trim med Quake World og Oculus Rift Lenke til kommentar
inmo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Good riddance, hele id tech 5 var en skam for en pc eier. Jeg måtte bare gi opp og game det på xbox360 når jeg så hvor custom tailored til konsoll den enginen var. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bra. Carmack kan sin tech. Oculus rift blir kjøpt på dag en! Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Blir innkjøp av denne fra min side, gledet meg siden første lyd om Rift! Lenke til kommentar
Johste Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 De kunne ikke fått en bedre mann! Mannen er et geni og har aldri brydd seg noe annet en programmering! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Good riddance, hele id tech 5 var en skam for en pc eier. Jeg måtte bare gi opp og game det på xbox360 når jeg så hvor custom tailored til konsoll den enginen var. Kunnskapsløst. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Good riddance, hele id tech 5 var en skam for en pc eier. Jeg måtte bare gi opp og game det på xbox360 når jeg så hvor custom tailored til konsoll den enginen var. På det verste var Rage hele 2TB stort. Lykke til med å få det ned på en liten blue-ray. Har sansen for John Carmack. Det er ikke alltid spillene hans blir så bra, men det har sjelden eller aldri noe med selve teknologien å gjøre. Han har vært en pioner lenge, og å gi ham sjefsjobben for Oculus er nesten en drøm. Tenk alt han har gjort med id, og tenk et id som er skreddersydd for Oculus? De vil jo selvsagt også komme på andre plattformer, men et Doom 4 laget for Oculus? Tror jeg fikk en liten nerdgasm her. Lenke til kommentar
inmo Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Kunnskapsløst. Ja du traff spikeren på hode, men kun for din egen del. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja du traff spikeren på hode, men kun for din egen del. Nei. Det skrives forøvrig hodet. Og du mangler et komma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå