Gå til innhold

Er asus g55vw et bra valg?

MUFC1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan også legge til at Radeon 7950/660Ti er cirka minimum GPU til stasjonær for BF3 for 60fps i 1920x1080 ultra. Nærmeste du kommer Radeon 7950 til laptop er 780M som forsatt har rundt 25% mindre ytelse. Så laptop henger forsatt litt etter, og vanskelig å finne noe som drar BF3/Arma/Crysis på ultra.

Lenke til kommentar

å si at en laptop ikke er bra til spilling fordi den ikke klarer 60fps ultra full-hd er å være dum. 660m er et helt kurrant skjermkort som klarer mange spill helt brukbart.

men som det også er nevnt så begynner den å bli litt gammel, men den funker uansett :p

Jeg har selv 660M, og det er ingen bra gpu for spilling av nyere spill.

Og hvis noen har hensikt å kjøpe en data for å spille battlefield 3, Skyrim så hadde ikke en data med 660M vært mitt valg.

Selvfølgelig er det vanskelig å definere "bra", men måten han formulerte seg, virket det for meg at han ville ha noe som ikke slet med disse spillene.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Med GTX 560M lå jeg selv på rundt 50 fps i Skyrim på ultra, og BF3 var jo slettes uspillbart om en justerte ned innstillingene litt. Tror G55VW vil fungere greit så lenge du ikke har alt for høye krav til grafikken.

På ultra?

Notebookcheck.net fikk 21 FPS da de teste skyrim på 560M.

Det nye 770M klarte akkurat 49 FPS i skyrim på ultra.

Lenke til kommentar

På ultra?

Notebookcheck.net fikk 21 FPS da de teste skyrim på 560M.

Det nye 770M klarte akkurat 49 FPS i skyrim på ultra.

Spilte sikkert i 800x600. :p

Men jeg står forsatt på mitt, nå som jeg har hatt 660M i cirka et år, og testet mange spill, det er ingen bra gpu til spilling av nyere spill.

Lenke til kommentar

Spilte sikkert i 800x600. :p

Men jeg står forsatt på mitt, nå som jeg har hatt 660M i cirka et år, og testet mange spill, det er ingen bra gpu til spilling av nyere spill.

i forhold til andre bærbare så er 660m et brukbart skjermkort. Det kan kanskje ikke kjøre alle spill på full guffe, men det kann i hvertfall spille alle spill. Et middels skjermkort på en bærbar er ikke som et middels skjermkort på en stasjonær, og alle har heldigvis ikke like høye krav som deg
Lenke til kommentar

i forhold til andre bærbare så er 660m et brukbart skjermkort. Det kan kanskje ikke kjøre alle spill på full guffe, men det kann i hvertfall spille alle spill. Et middels skjermkort på en bærbar er ikke som et middels skjermkort på en stasjonær, og alle har heldigvis ikke like høye krav som deg

Siden jeg selv sitter på et 660M så har jeg kanskje ikke så høye krav selv?

Kan jo se det på en annen måte også, hadde noen laget tilsvarende data i stasjonær, og spurt om det var en bra spill data, så hadde ingen sakt ja, vil jeg tørre å påstå.

Men vil også si at jeg tror denne tråden utviklet seg bra, og trådstater har fått gode svar, og begrunnelser på hva folk mener og syntes om 660M, og cirka hva han har å forvente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...