VargAamo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skytespillenes far skal utvikle Rift videre.Legenden John Carmack blir Oculus Rift-direktør Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Flaks for Oculus VR. Carmack er en bra fyr som enhver bedrift burde hatt. 1 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Alt jeg leser, ser og hører om Oculus Rift gjør meg bare mer og mer gira. Venter på dev kitet mitt så jeg kan prøve det i noen av mine egne Unity spill, men gleder meg ekstremt til forbruker-utgaven. 4 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg kommer iallefall ikke til å stå og veive som en dust i stua mi. Barneleke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Venter også spent på tidspunktet da dette blir tilgjengelig for folk flest. Både i innkjøppris og støtten for det i spill. Carmack bør være en god ting for selskapet. Jeg kommer iallefall ikke til å stå og veive som en dust i stua mi. Barneleke. TG blir vel en ooplevelse på webcam, 5000 "Stevie Wonder"-skaller i action. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fy faen ikke Carmack han fyren konsollporter alt, pengegrisk jævel 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 TG blir vel en ooplevelse på webcam, 5000 "Stevie Wonder"-skaller i action. Hehe Fy faen ikke Carmack han fyren konsollporter alt, pengegrisk jævel Kanskje du burde ta en kikk på wikipedia, du kan kanskje lære litt om hvorfor John Carmack er kjent innenfor spillindustrien. Hint: han er ikke kjent for å være en forretningsmann. Jeg kommer iallefall ikke til å stå og veive som en dust i stua mi. Barneleke. Vent med å dømme teknologien til du har prøvd den. 6 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg kommer iallefall ikke til å stå og veive som en dust i stua mi. Barneleke. Må man veive? Trodde det bare var en fancy skjerm, som du kunne bruke med mus og taster eller håndkontroller om du så ville. 4 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kanskje du burde ta en kikk på wikipedia, du kan kanskje lære litt om hvorfor John Carmack er kjent innenfor spillindustrien. Hint: han er ikke kjent for å være en forretningsmann. Han er kjent for arbeid som er gjort for evigheter siden. De siste årene har det gått i ports og å snakke negativt om Linux fordi det ikke går an å leve på det (det var strengt tatt community som portet Quake-motoren(e) overalt, ikke ID). Han har gjort mye bra, men også mye rart. 1 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har allerede hatt Oculus og gleder meg til det kommer en version med bedre skjerm. Blir spennende å se om Carmack klarer å få fart på sakene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Må man veive? Trodde det bare var en fancy skjerm, som du kunne bruke med mus og taster eller håndkontroller om du så ville. Noe av poenget er jo å erstatte musa også (om du tenker FPS); The latest version includes Oculus' new 1000 Hz Adjacent Reality Tracker that will allow for much lower latency tracking than almost any other tracker. It uses a combination of 3-axis gyros, accelerometers, and magnetometers, which make it capable of absolute (relative to earth) head orientation tracking without drift. Bare som rein skjerm blir det jo ikke rare "fremskrittet". Endret 7. august 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Han er kjent for arbeid som er gjort for evigheter siden. De siste årene har det gått i ports og å snakke negativt om Linux fordi det ikke går an å leve på det (det var strengt tatt community som portet Quake-motoren(e) overalt, ikke ID). Han har gjort mye bra, men også mye rart. Det siste han kom med av teknologi var virtual texturing i slutten av 2011. RAGE var ingen konsollport. Kritikken av Linux er konkret, og muligens litt for ærlig for enkelte Linux-tilhengere. Poenget var uansett at Per17s oppfattelse v ham var latterlig. 2 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fantastisk gode nyheter! Gleder meg virkelig til vi får Oculus med høyere oppløsning, det blir nirvana. Folk fleste aner ikke hvor revolusjonerende dette vil bli. Good things are coming... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Som andre har sagt, dette interesserer meg mer enn Xbone, PS4 og Wii U til sammen. Hvis disse konkurrentene er smarte kjøper de opp Occulus-teamet fort som sving hvis det er mulig. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Noe av poenget er jo å erstatte musa også (om du tenker FPS); Bare som rein skjerm blir det jo ikke rare "fremskrittet". Si ikke det.. Tenk deg at du er i stand til å se rundt deg i spillet vha hodebevegelsene, men styrer "kroppen/våpenet" med musa. (Mouselook i f.eks. arma-spill) Eller som en (endelig) erstatning til mouse-look i flyspill. Fantaserer selv om å kunne snu på hue mens jeg flyr i BF-spill Har liten tro på å sikte med hue eller noe annet man peiver med, spesielt med tanke på hvor bortskjemt jeg har blitt med farta og treffsikkerheta med mus/tastatur. Tror heller slike input-enheter det vil slå godt ann i rpg-spill eller lignende. Eksempel på hva jeg har liten tro på akkurat nå: edit: la til youtube-link Endret 7. august 2013 av 4-Dante Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bare meg som ikke trenger å se tastaturet eller musa for å spille PC spill eller konsoll spill,? Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hvis man kun bruker wasd og 1-5 så tror jeg neppe man trenger å myse på tastaturet Endret 7. august 2013 av 4-Dante Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Carmack er en teknisk konge. Om han vil fungere teknisk sjef vet jeg ikke, men at han faktisk er "den" skarpeste kniven i skuffen, vet jeg. Han er i etasjen over de aller fleste. Har også store forhåpninger til rift. Om dette blir som jeg tror og håper, så få vi en ekstrem utvikling, også mot en mer fysisk VR. En lite forsmak kan betraktes her. Kombiner dette med litt fantasi, så er du i wonderland! http://www.geek.com/games/oculus-rift-combines-with-atlas-for-real-space-virtual-reality-1563766/ Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Fyren er tross alt bokstavelig talt rakettforsker. Skulle tro han vet litt mer om gyrosystemer og kontrollteori enn de fleste. Det her må jo bli bra. Korreksjon: Det her må jo bli enda bedre. Men... så er han vel ikke kjent for sin respekt for deadlines Edit: Spesifisering. Endret 7. august 2013 av Dummst 1 Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvis man kun bruker wasd og 1-5 så tror jeg neppe man trenger å myse på tastaturet B-1-5 B-4-2 B-6-3 B-6-3 B-6-4 ..jepp det skal gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå