bluejayphoto Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 At the edge of my world Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Synes dette blei meget bra! Det tekniske sit etter mine begrep som eit skot. Likar biletet veldig godt Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 DAGENS BILDE: Dette stemningsfulle portrettet formelig oser sommer, selv i sorthvitt. Det kan vi antagelig takke kombinasjonen av kornåker, småblomstret topp og ikke minst masse fine sommerfregner for. Posituren åpner for spørsmål: hva ser jenta på? Jo lenger jeg dveler ved bildet, dess mer kryper det inn en litt uhyggelig undertone som bryter med den harmoniske stemningen. Lenke til kommentar
bluejayphoto Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Synes dette blei meget bra! Det tekniske sit etter mine begrep som eit skot. Likar biletet veldig godt tusen takk! hyggelig å få slik positiv tilbakemelding Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nyelig bilde!! Gratulerer med dagens bilde!! mvh Tove Lenke til kommentar
RaBoLy Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fantastisk flott bilde. Både vakkert og skummelt på en gang. Husket plutselig barndommens Agnes Cecilia og Maria Gripe-grøss ... Bravo! :-) Lenke til kommentar
bluejayphoto Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Fantastisk flott bilde. Både vakkert og skummelt på en gang. Husket plutselig barndommens Agnes Cecilia og Maria Gripe-grøss ... Bravo! :-) tusen takk for konstruktiv tilbakemelding- det settes pris på! Lenke til kommentar
Stig_Hole Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Behagelig og drømmende foto!? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Velfortjent månedens bilde. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Gratulerer med månedens bilde Et portrett av de skjeldne! og tone skaleningen gjennom bilde er i særklasse! Mvh Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg