HenryK Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hei,Kan dere anbefale noe norsk band som lager lignende musikk som Korn eller Linkin Park? Jeg liker svært godt Nu metal og Rap metal. Men jeg har aldri hørt om noe norsk Rap metal band. Takk Endret 7. august 2013 av HenryK Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har ikke hørt noe slikt fra noe norsk band. Nermeste er kanskje Stone Guard... Men der har du ikke rap metal. Har du hørt om Hollywood Undead? De lager noe av den feteste rap metallen ever! Lenke til kommentar
HenryK Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Har ikke hørt noe slikt fra noe norsk band. Nermeste er kanskje Stone Guard... Men der har du ikke rap metal. Har du hørt om Hollywood Undead? De lager noe av den feteste rap metallen ever! Takk for anbefalingen!Jeg hører på Hollywood Undead nå,Kjempe godt musik! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 55 Escape er norske, og de spiller slik en nu-metal du ser ut til å like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå