Gå til innhold

Hvem klarer lese dette?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, slet litt med "phaonmneal" i to sekunder og "taotl" (total) ble fort til "toast" første gang jeg leste det.

Aell kna nok lees det der.

Du fikk vel ikke med deg det over? Første og siste bokstav må være riktig. Sleit med å lese din vri en liten stund.
Lenke til kommentar

Joda, slet litt med "phaonmneal" i to sekunder og "taotl" (total) ble fort til "toast" første gang jeg leste det.

Aell kna nok lees det der.

Sikker?

"første og siste bokstav" må være på riktig sted ;)

Edit: Var visst litt sen :)

Endret av Abell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du fikk vel ikke med deg det over? Første og siste bokstav må være riktig. Sleit med å lese din vri en liten stund.

Sikker?

"første og siste bokstav" må være på riktig sted wink.png

Edit: Var visst litt sen smile.png

Mne iegnn va dree gdreie å es ta edn ornenpiplgie tetksen tko sge edn smame fihreten vde å sokkte mo åp refekkøegln nrå ted vra rod mso hdade 2 go 3 rod i sge?

Men ingen av dere greide å se at den opprinnelige teksten tok seg den samme friheten ved å stokke om på rekkefølgen når det var ord som hadde 2 og 3 ord i seg?

Endret av Ljóseind
Lenke til kommentar

Mne iegnn va dree gdreie å es ta edn ornenpiplgie tetksen tko sge edn smame fihreten vde å sokkte mo åp refekkøegln nrå ted vra rod mso hdade 2 go 3 rod i sge?

Men ingen av dere greide å se at den opprinnelige teksten tok seg den samme friheten ved å stokke om på rekkefølgen når det var ord som hadde 2 og 3 ord i seg?

Eh, hvafornoe ? "Ord som har 2 eller 3 ord i seg" ???? Hva er det du snakker om ?

I og med det du skrev, tok jeg en gjennomgang av teksten, og det nærmeste jeg fant til det du beskriver, er et sted hvor et ordmellomrom har falt ut, slik at "mnid deos" ble "mniddeos".

Så hva i alle dager er det du snakker om ???!???!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...