Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Joda, slet litt med "phaonmneal" i to sekunder og "taotl" (total) ble fort til "toast" første gang jeg leste det. Aell kna nok lees det der. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Joda, slet litt med "phaonmneal" i to sekunder og "taotl" (total) ble fort til "toast" første gang jeg leste det. Aell kna nok lees det der. Du fikk vel ikke med deg det over? Første og siste bokstav må være riktig. Sleit med å lese din vri en liten stund. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dette er ikke så imponerende som mange skal ha det til. Men interessant er det. 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 BananLaks, joda jeg så det, men det er veldig vanskelig når 5 av 6 ord i min setning kun inneholder 3 ord, og da kan jeg egentlig ikke vri om på dem. Så min var faktisk vanskeligere en teksten over Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Joda, slet litt med "phaonmneal" i to sekunder og "taotl" (total) ble fort til "toast" første gang jeg leste det. Aell kna nok lees det der. Sikker? "første og siste bokstav" må være på riktig sted Edit: Var visst litt sen Endret 7. august 2013 av Abell Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nope. Jeg leste både teksten i førsteposten og teksten til Toppris uten problem. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 De fleste som kan engelsk forstår nok dette... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Du fikk vel ikke med deg det over? Første og siste bokstav må være riktig. Sleit med å lese din vri en liten stund. Sikker? "første og siste bokstav" må være på riktig sted Edit: Var visst litt sen Mne iegnn va dree gdreie å es ta edn ornenpiplgie tetksen tko sge edn smame fihreten vde å sokkte mo åp refekkøegln nrå ted vra rod mso hdade 2 go 3 rod i sge? Men ingen av dere greide å se at den opprinnelige teksten tok seg den samme friheten ved å stokke om på rekkefølgen når det var ord som hadde 2 og 3 ord i seg? Endret 19. august 2013 av Ljóseind Lenke til kommentar
( ) Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Mne iegnn va dree gdreie å es ta edn ornenpiplgie tetksen tko sge edn smame fihreten vde å sokkte mo åp refekkøegln nrå ted vra rod mso hdade 2 go 3 rod i sge? Men ingen av dere greide å se at den opprinnelige teksten tok seg den samme friheten ved å stokke om på rekkefølgen når det var ord som hadde 2 og 3 ord i seg? Eh, hvafornoe ? "Ord som har 2 eller 3 ord i seg" ???? Hva er det du snakker om ? I og med det du skrev, tok jeg en gjennomgang av teksten, og det nærmeste jeg fant til det du beskriver, er et sted hvor et ordmellomrom har falt ut, slik at "mnid deos" ble "mniddeos". Så hva i alle dager er det du snakker om ???!???!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå