Radeon9700 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har ganske ok temperaturer med dette, finnes det noe som kjøler bedre enn vann??? Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har ganske ok temperaturer med dette, finnes det noe som kjøler bedre enn vann??? Nei, ikke med mindre du skal inn med kompressor. Jo mindre kjøleveske jo bedre kjøling. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har ganske ok temperaturer med dette, finnes det noe som kjøler bedre enn vann??? EEh? Spylervæske? Javel.. Ville tro det skummet en del når pumpa spruter væska rundt i slangene. Vann er best. Og det er ingen tvil. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tørr is. tørr is? eller tørris? flytende nitrogen tenker jeg vi sier Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Bruk kjølevæske, det gir god kjøling og hindrer korrosjon! Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 mhm, jeg prøvde litt smirnoff og diverse annet, men er kanskje rent vann som er best? Destilert vann med andre ord. Utrolig nok tenkte jeg på det med skumm, men neida, er ikke en boble i det i det hele tatt. Dette er altså ferdig blandet spylerveske, ikke konsentrat, og jeg synes nesten at jeg hade bedre temp nå enn før, men det er kanskje bare meg? Jeg skal bytte ut spylervesken etterpå og prøve med rent destilert vann og kun det... Lenke til kommentar
felge Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Flybensin skulle hjelpe litt ! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Flybensin skulle hjelpe litt ! Litt guffent hvis det går lekk, og noe kortslutter... då kan du risikere svidd/brent/sprengt prosessor/hovedkort/pc/hus stryk det som ikke passer Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 du må da først ha en gnist i pc-en og hvor ofte skjer det i vanlige pc-er ? kommer det gnister hvis det lekker bensin på noen av komponentene? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det skjedde på skolen... jeg satt med ene pc'en og surfet (selv om vi ikke fikk lov, slem gutt), så plutselig var det som om jeg skulle bli straffet for mine syndens gjerninger (dvs. lese nyheter på internett, uten lov).. og der kom det masse gnister ut overalt fra pc'en... og av en eller annen merkelig grunn slo den seg av... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det skjedde på skolen... jeg satt med ene pc'en og surfet (selv om vi ikke fikk lov, slem gutt), så plutselig var det som om jeg skulle bli straffet for mine syndens gjerninger (dvs. lese nyheter på internett, uten lov).. og der kom det masse gnister ut overalt fra pc'en... og av en eller annen merkelig grunn slo den seg av... så pc-ene på skolen har vannkjøling jeg vet det kan komme gnsiter fra pc-er men skjer dett når vann treffer visse komponenter? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Leste litt feil i posten din... mente ikke at det kom gnister pga. vannkjøling... bare at det kom gnister kan du tilgi meg??? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 tyntflytende hydraulik olje har jeg personlig tro på, det leder jo ikke strøm, eller noen ting, og skal vel lede varme ganske bra mener jeg å ha hørt Så lukter du med ENGANG det begynner å lekke Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Såvidt jeg vet så har tyntflytende hydraulikkolje mye mindre varmekapasitet enn vann som har en unikt høyt varmekapasitet. Dessuten tror jeg ikke alle komponentene i pcen blir så glad for olje. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvis du får tak på riktig type olje, er den IKKE strømledende, og da blir vel ingen komponenter klage? heh. Men skal jeg ha vannkjøling, blir det nok med vann. - gidder ikke utfordre skjeben på sånt Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 mhm, jeg prøvde litt smirnoff og diverse annet, men er kanskje rent vann som er best? Destilert vann med andre ord. Utrolig nok tenkte jeg på det med skumm, men neida, er ikke en boble i det i det hele tatt. Dette er altså ferdig blandet spylerveske, ikke konsentrat, og jeg synes nesten at jeg hade bedre temp nå enn før, men det er kanskje bare meg? Jeg skal bytte ut spylervesken etterpå og prøve med rent destilert vann og kun det... WTF? brukte du opp spriten til det ikke gjøre slikt med edle varer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva med isopropanol? Kanskje en liten ulempe om det begynner å lekke , men men... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 isopropanol går sikkert greit, men det er ikke alle kondensatorer som er like happye for oljer... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hørte du kunne senke hele pcn nedi et bad med et spesielt stoff og dermed droppe vifter... Det er jo genialt men vesken var temmelig dyr, var mange lapper for literen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå