Joachim_F Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Rollespillet Project Eternity viser utviklingen. Les hele saken Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 gleder meg, angrer ikke på at jeg støttet Project Eternity under Kickstarter kampanjen. 2 Lenke til kommentar
entername Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har støtta eternity. Liker det eg ser, minner veldig om septerra core i mine auger. Synest likevel det er rart at dei blir trekt fram som i samband med det å dele prosessen som det er å lage eit spel. Synest cloud imperium games gjer den jobben bedre med star citizen. Dei har tross alt ikkje berre enorme blogg poster, men og ein god del info på video. Veldige mange i teamet svarer og på spørsmål i forma samt på livechat. Ellers har uber entertainment og ein del opplysende videoarkivet om diverse teknikker som t.d. Deferred lightning Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg venter bare på å bli skuffet over dette spillet :\ Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Endelig et skikkelig rollespill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå