jokr10ae Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hei. Jeg har akkurat kjøpt ipad, har android smartphone. Men det er jo så å si ingen kundevurderinger eller anmeldelser på apper i app store? Er det ingen som skriver inn i app store, men kun google play, eller gjør jeg noe galt? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det er jo haugevis! Se på topplista for eksempel. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 De har endret litt på app store i det siste, så nå vises kun omtaler og stjerner gitt til siste versjon av appen. Hvis du velger "alle versjoner" under omtaler kommer det som regel frem noe. Men ja, det er få som gir tilbakemeldinger i app store, jeg har laget noen apper og jeg vil anslå at man får en vurdering pr 100 nedlastinger, noe jeg synes er veldig lavt. Jeg synes selv at det er litt tungvindt å måtte gå tilbake til app store, søke opp appen igjen og bekrefte apple ID med passord før jeg får lov til å gi en tilbakemelding og antar dette er grunnen til at så få gjør det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå