Joachim_F Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vi har fått mer informasjon om det etterlengtede rollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
eliteIMP Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kjenne det kribler i magen når jeg leser dette! Ny engine, avvikning fra hvordan DA2 var.. ja dette blir bra! Lenke til kommentar
Potæts Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 høres interessant ut, gleder meg. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Håper dette blir bra Gleder meg mer til Witcher 3 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Krysser fingrene for at det blir mer som DA:O og ikke DA2 som var en gigantisk skuffelse, ihvertfall for meg personlig. 4 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ser ut som Bioware ikke er nede i siste runde likevel. Mange av de gamle veteranene har gått men det kan hende det blir kvalitet av dette slik det ser ut til. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Her er videon med gameplay snutter og intervju: 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ser ut som Bioware ikke er nede i siste runde likevel. Mange av de gamle veteranene har gått men det kan hende det blir kvalitet av dette slik det ser ut til. Det kommer til å ta lang tid før de forsvinner inn i mørket, men storhetstiden er nok for lengst forbi. Så lenge Bioware tilfredsstiller Bioware Social Network er de garantert økonomisk suksess, til tross for at skriptet er middelmådig og gameplayet småkjedelig får de gang på gang 10/10 fra kritikerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Nå er jo slike eventyr myntet på de mer barnslige spillerne også. Jeg vet ikke jeg men jeg moret meg med alle spillene deres utenom DO2 vil jeg si. Det var åpenbart ikke ferdig. Gleder meg til dette neste og kanskje har de ordnet seg Endret 7. august 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Alpha123 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Sykt skeptisk. Må ha en demo før jeg bestemmer meg hva jeg føler for dette spillet Lenke til kommentar
Alpha123 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ser ikke ut som det er isometrisk. Meeeeeh Lenke til kommentar
VanH Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 INGEN fetch- eller tyvlyttequests pls. Jeg ser på deg Mass Effect 3 og Dragon Age 2. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Re: 'tilfeldige' quests man får i Mass Effect av å lytte på andre folk: http://www.dorkly.com/comic/37384/vg-cats-a-and-b-conversation Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Pre-alpha video over -> Skyrim 2 Edit: Om ikke twitcher3 kommer dem i forkjøpet da. Endret 8. august 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ser forferdelig ut. Dragon Age 2 møter Skyrim. Trodde de hadde lært noe siden sist, men Bioware virker håpløst fortapte, selv om de sikkert kommert til å tjene en del på konsollpublikumet sitt, og det er vel det viktigste for dem nå. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Likte historien i DA2, men flere ting var åpenbart ufullstendig. Det å stadig vekk se den samme plassen er bra de har fiksa på. Men også det med at f.eks. han anders fyren var så ekstremt seksuelt innpåsliten ga ødela en del. Håper de har pussa litt på den biten og. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg er nok redd for at å få en slik opplevelse som DA:O ga er fortapt. Tror faktisk ikke det er i tankene engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå