V. Haugen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 HTC Desire 500 får også en ganske hyggelig pris.Dette er HTCs nye kameramobil Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Zzzz rart HTC går konk snart.. 2 Lenke til kommentar
bobky Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Zzzz rart HTC går konk snart.. Støtter den! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ingen info om hvor liten/dårlig kamerasensoren er? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Zzzz rart HTC går konk snart.. Ja, du mener de bare skulle laget toppmodeller? 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Godt å se at noen fortsatt lager mobiler i "folkeformat" 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Stilren design, i motsetning til drømmekjøkken og barokken som vi får fra en herværende markedsleder. Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Se på bildet i prisguide under artikkelen... Er det en lader? 1 Lenke til kommentar
Anicane Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Se på bildet i prisguide under artikkelen...Er det en lader? Haha, Ser ut som en mobil lader til bil Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ingen info om hvor liten/dårlig kamerasensoren er? Her: 8 MP camera with auto focus, LED flashBSI sensor, Sensor size 1/3.2" Dedicated HTC ImageChip F2.0 aperture and 28 mm lens Smart Flash: Five levels of flash automatically set by distance to subject Front Camera: 1.6 MP with BSI sensor 720p video recording Gallery with Video Highlights and HTC Share Continuous shooting and VideoPic Slow motion video recording with variable speed playback http://www.htc.com/www/smartphones/htc-desire-500/#specs Haha, Ser ut som en mobil lader til bil Det er akkurat det det er, ja. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Takk teitur. 1/3,2" BSI er ganske bransjestandard så jeg regner med den yter omtrent som Galaxy S4, iPhone5 osv. Et par tall fra wikipedia og kalkulatoren: 7,61x cropfaktor 3,7mm brennvidde 1,85 mm blenderåpning. Siste setning håper jeg betyr opptak i 1080p 60 fps. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bare 720p, ser det ut til. Litt rart, hw burde vel være bra nok. Kan det være på grunn av at det er en billigtelefon, tro? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bare 720p, ser det ut til. Litt rart, hw burde vel være bra nok. Kan det være på grunn av at det er en billigtelefon, tro? tror det var frontkameraet Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Grei telefon til prisen sikkert, men syns HTC skal begynne å slutte meldingen av Desire navnet. Har selv den første Desire som telefon nr. 2 i dag, og det er rett og slett en av de beste telefonene jeg noen gang har hatt. Greit at den er blitt kraftig forbikjørt, men i 2010 når den kom var den jo kongen på haugen. Nå forbinder jeg Desire navnet til billige telefoner, som sverter ryktet til hvor gode HTC en gang var. Det de heller bør gjøre, hvis det ikke alt er for seint, er å lage en skikkelig monster telefon med Desire navnet. Virkelig satse mye på et en gang kjent navn 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette her liker jeg svært godt! Minnekortstøtte, 4,3", 4 kjernet... Eneste som er dritt er 1gb ram, men det kommer vel på neste modell eller lignende. WANT Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) ... Nå forbinder jeg Desire navnet til billige telefoner, som sverter ryktet til hvor gode HTC en gang var. Det de heller bør gjøre, hvis det ikke alt er for seint, er å lage en skikkelig monster telefon med Desire navnet. Virkelig satse mye på et en gang kjent navn Jeg tror det er for sent. Det er mye mulig HTC hadde hatt en bedre markedsposisjon i dag hvis de hadde etablert Desire som merkevare etter suksessen med originale Desire/DHD. Isteden rotet de med en bråte modellnavn, og, for meg, uforståelig like modeller. hva var poenget med f.eks å både ha wildfire (s), Aria og explorer. De prøver vel nå å etablere One som merkevare, men har neppe det momentet de hadde rett etter Desire/DHD. Endret 8. august 2013 av teitur Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg tror det er for sent. Det er mye mulig HTC hadde hatt en bedre markedsposisjon i dag hvis de hadde etablert Desire som merkevare etter suksessen med originale Desire/DHD. Isteden rotet de med en bråte modellnavn, og, for meg, uforståelig like modeller. hva var poenget med f.eks å både ha wildfire (s), Aria og explorer. De prøver vel nå å etablere One som merkevare, men har neppe det momentet de hadde rett etter Desire/DHD. det er litt synd egentlig, for de lager gode telefoner, men det er bare det at Samsung vant markedsandeler med Galaxy S 2(S1 var vel ikke noen stor suksess?) og forsatte med det kjente navnet med S3 og S4.Folk er vanedyr, og da er det enklere å velge '' oppfølgeren'' til den telefonen man har fra før. Lenke til kommentar
adonay Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette blir min neste mobil Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg liker designet! Ikke alle ønsker store mobiler, så kjekt med noen flere valg under fem tommer. Pluss for CPU, RAM og kamera. Minus for skjermoppløsning, medfølgende lagringsplass (blir lite plass til apper) og "lave" hastigheter for 3G. Ang. Desire-navnet, er jeg helt enig at HTC burde bygget videre på det. De siste årene er navnet brukt opp på middelmådige produkter. De hadde også for mange modeller en periode (som en annen nevnte). Lenke til kommentar
boosting Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Veldig OK telefon det her, og blir antakelig hva den gode gamle Desire (som nå kona har) blir byttet ut med. Det er ikke alle som trenger/vil ha mobil i 4-5000 kr sjiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg