Cuneax Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Den 23. versjonen kommer med flere spennende oppdateringer.Nye Firefox lar deg dele direkte fra nettleseren Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ser ut som noen sølte vann på logoen i 2005 og har latt den ligge i en vannpytt siden da. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det er nok enklere mulighet for vektorversjon som er årsak til logoendringen. 2 Lenke til kommentar
GHzmaster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Alt må jo være så simpelt nå men for 7 år siden skulle jo alt ha mest detalier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Alt må jo være så simpelt nå men for 7 år siden skulle jo alt ha mest detalier De som fant på det, har lite peiling på menneskehjernen. Det som er enklest oppfattes mye raskere, og dermed profit. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Meget hendig integrasjon mot sosiale medier. Ikke at jeg deler så fryktelig mye av alt det suspekte jeg ser på dagen lang, men for oss retards med 50 faner er det umulig å se om det skjer noe på facebook uten å endre til den fanen - en slik verktøylinje er da meget praktisk. Gleder meg til det kommer til den rette nettleseren... Mulig noe slikt allerede finnes i chromestore dog.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Den viktigste nyheten er glemt. <blink>-tagen er borte! Lenke til kommentar
TheUser Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har problemer med å forstå hvorfor det flotte, detaljrike ikonet fra 2004 ikke fremdeles er i bruk. Hvorfor må alt se så flatt og kjedelig ut bare på grunn av Windows 8? <Blink> R.I.P Blink </Blink> Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Eneste som irriterer meg er at når jeg nå bruker "home" og "end" knappen, så istedenfor å hoppe til "The end", så scroller siden fort ned på en måte, kanskje mulig å ordne i "about:config", men ser liksom ikke problemet med å la det være slik det var, dette gjelder på flere maskiner med annet OS, ikke bare min maskin. Bruker "home" og "end" en god del igjennom dagen, så ja, det er irriterende, det blir jo også litt treigere å komme seg til bunnen av en side, snakker ikke akkurat om flere minutter, men uansett. Endret 7. august 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
TheUser Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Eneste som irriterer meg er at når jeg nå bruker "home" og "end" knappen, så istedenfor å hoppe til "The end", så scroller siden fort ned på en måte, kanskje mulig å ordne i "about:config", men ser liksom ikke problemet med å la det være slik det var, dette gjelder på flere maskiner med annet OS, ikke bare min maskin.Bruker "home" og "end" en god del igjennom dagen, så ja, det er irriterende, det blir jo også litt treigere å komme seg til bunnen av en side, snakker ikke akkurat om flere minutter, men uansett. Hos meg fungerer Home og End akkurat som de pleier å gjøre, dog jeg bruker Pale Moon 20, så det kan være forklaringen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Og det er da? Endret 7. august 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Bruker også Pale Moon , og der funker alt som det skal. Synes forresten at Pale Moon er litt raskere enn Firefox. Lenke til kommentar
selx Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg har nyeste Firefox 23.0 Men jeg finner ikke det dere viser fram som "nyheter". Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå