daniiel90 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hei. Jeg har bilen min inne til verksted der en liten umbraco lignende sak er slitt og forårsaker null oljetrykk i motoren. Jeg fikk vite av møller at jeg kan få lagd en ny del men å få mål av denne delen vil ta mye arbeid der mekanikeren er nødt å demontere registerreim osv osv. Jeg har også fått tips om å kjøpe en brukt oljepumpe som jeg kan få montert inn i bilen, men jeg vil helst gjøre litt research om jeg kan finne disse målene til denne umbraco lignende saken som er i min orginale oljepumpe. Jeg har ikke så mye peiling på dette som dere sikkert har lagt merke til allerede. Fins det noen der ute som har peiling på dette som kan hjelpe meg med å spare noen kr? Håper på noen tilbakemeldinger Hilsen et lite bilhode Lenke til kommentar
joka Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) denne burde vag kunne skaffe. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=OIL+PUMP+SHAFT+DRIVE+KEY&_sacat=0&_from=R40 Endret 7. august 2013 av joka Lenke til kommentar
daniiel90 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Se her ja, dette tok ikke lang tid! Så denne vil passe i min 2.0 TDI motor? Litt bekymret for at jeg bestiller feil vare. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
joka Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 de finnes i to lengder, kjøp den lengste.. kan kuttes om det er den korte som passer din bil. Lenke til kommentar
daniiel90 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Den linken du sendet, var dette den lengste utgaven? Lenke til kommentar
joka Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 jeg redigerte linken.. klikk på nytt Lenke til kommentar
daniiel90 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 så det nå, jeg tenkte å bestille den første og nr. 4 på listen. Mekanikeren fra Møller sa det var riktig nøkkel. :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå