Danek Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 hei, lurer på om noen vet om noen sider hvor jeg kan kjøpe eksotiske matvarer. det kan være mat fra tradisjonelle kjøkken verden over. gjerne sånne rariteter og sånt. hva som helst. jeg vil bare browse gjennom noen eksotiske matkataloger, er ikke på utkikk etter noe spesielt. men jeg trenger websider. så kom gjerne med weblinker i denne tråden her. takk. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Du finner veldig mye rart på Ebay. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Kanskje iHerb.com sin matseksjon er noe for deg. Mye rart der, inkludert saker og ting som det er sjeldent eller umulig å finne i Norge. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 IHerb er veldig bra på utvalg av eksotiske varer og frakt. En annen interessant side er: http://www.exoticindiaart.com De selger litt av hvert, også matvarer/kydderurter under fanen "Beauty and Healthcare". Lenke til kommentar
norvegesyl Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 www.gourmeten.no er masse produkter fra Frankrike, Italia og Spania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå