Niklasp Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nye spillere blir advart mot å lene seg på virtuelle bokser.Er dette den beste Oculus Rift-demoen så langt? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Kan ikke Oculus Rift bare komme ut snart Jeg er så jævlig hypa på det. Litt skummelt at det ikke er noen hender som holder pistolen, men det er nå en annen sak. Endret 7. august 2013 av Perrern Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nei takk. jeg sitter fint i sofaen med et glass cognac og noe snacks, trenger ikke å surre rundt som en tosk. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nei takk. jeg sitter fint i sofaen med et glass cognac og noe snacks, trenger ikke å surre rundt som en tosk. This. Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kan ikke Oculus Rift bare komme ut snart Jeg er så jævlig hypa på det.Litt skummelt at det ikke er noen hender som holder pistolen, men det er nå en annen sak. Bare kjøp den nå da xD Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vil ikke ha dev kittet, vil ha ordentlige versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg