Gå til innhold

ASUS A7N8X Deluxe S-ATA f.eks Raptor

Anbefalte innlegg

Jeg har pr i dag 2 IDE ATA100 disker i maskinen min. Dermed har jeg ikke plass til flere ATA 100 disker. Men kan jeg uten å fjerne en av mine disker sette inn en S-ATA disk?

Jeg har forstått det sånn at jeg kan ha 2 ATA og 2 S-ATA disker i maskinen på en gang. Men er ikke sikker.

Vil jeg ha noen glede av å kjøpe en Raptor disk å bruke den som systemdisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du trenger mer plass, så vil du ha glede av det ja. Det er vel plass til fire pata disker, men da ikke cd-/dvd enheter, og det må man jo også ha.

Kun hvis jeg trenger mer plass? Tenkte litt på hastigheter jeg da...! Gidder ikke bruke 1200 kr på 36 GB for å få mer plass. Da kjøper jeg heller en 120 eller 160 GB disk for samme pris.

Ja jeg trenger mer plass, men har også lyst til å øke ytelsen med en Raptor om det gjør det. Så tanken min var å kjøpe en Raptor for å øke ytelsen og en WD 120 GB SATA for å få litt mer plass.

Lenke til kommentar
Kun hvis jeg trenger mer plass? Tenkte litt på hastigheter jeg da...! Gidder ikke bruke 1200 kr på 36 GB for å få mer plass. Da kjøper jeg heller en 120 eller 160 GB disk for samme pris.

Ja jeg trenger mer plass, men har også lyst til å øke ytelsen med en Raptor om det gjør det. Så tanken min var å kjøpe en Raptor for å øke ytelsen og en WD 120 GB SATA for å få litt mer plass.

OK, joda, raptoren fungerer visst fint som system disk for de som ønsker litt mer ytelse, er vel flere som kjører med det. Vet ikke hvor mye ytelsesøkning det er snakk om dog. Altså om man merker det, eller om det bare blir tall på papiret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...