Cuneax Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ubuntu-baserte Sol skal lade seg opp på bare to timer.Denne Linux-laptopen drives av sola Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Pris i USA: 350 dollar. En vanntett (submersible) utgave skal koste 400 dollar. Kilde Det blir den soleklart (pun) billigste røffe PCen jeg har lest om. Panasonic Toughbook koster jo fort mer enn 10 slike til sammen. 2 Lenke til kommentar
Salamaza Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Tenk å kunne lade den på kontoret fra lyset som er på kontoret. Mao batteriet går aldri tom tenker jeg. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg regner med det er 2 timer ladetid med solcellene vinkelrett på sola ved ekvator på en god dag. Kontorlys er MYE svakere en direkte sollys så du må regne med mye overtid om du skal få ladet den på kontoret. 1 Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Også annen frekvenssammensetning av lyset, er ikke sikkert den lader seg i det hele tatt. Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Glossy skjerm på en bærbar som er ment å være ute i sterk sol.. nei o nei! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Glossy skjerm på en bærbar som er ment å være ute i sterk sol.. nei o nei! PS. Den har batteri. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette er jo perfekt, gudene vet batterier i dag trenger litt drahjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå