Oneness Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Veit ikkje heilt kor eg har ditta fra, men stemme det at dei som går i Kongsvinger må ta B3 i Oslo?Det stemmer.Så det er kun B1 studenta i Kongsvinger? Da er det kanskje heller ikkje noke fadderveke der? Såvidt jeg vet er det kun kongsvinger som tar siste året i Oslo. Kjedelig om det ikke er fadderuke der. Har du kommet inn i Kongsvinger? Eg er komt inn ved Kongsvinger ja Er sjølvsagt ikkje krise om det ikkje er fadderveke der, men hadde jo vore gøy! Lenke til kommentar
JussInfo Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Noen som vet om man vil få et nytt brev fra Phs i dagene fremover? Nå som fristen er ute osv. Lenke til kommentar
Eplekjekk Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Noen som vet om man vil få et nytt brev fra Phs i dagene fremover? Nå som fristen er ute osv. All infoen skal stå på samordna opptak for de enkelte skolene. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Noen som vet om man vil få et nytt brev fra Phs i dagene fremover? Nå som fristen er ute osv. Du får ikke noe mer enn den velkomstbrosjyren sånn i hovedsak. Der står det vel oppmøtested og tidspunkt. De to første ukene er fylt med informasjon, da får dere vite det meste. Lenke til kommentar
Eplekjekk Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Hva er det som egentlig skjer de første ukene? Går man rett på pensum etter fadderuka? Og når får man uniform? Jeg hørte snakk om at all operativ trening skjer i 2. året. stemmer dette? Alt fra skyting til utrykningskjøring Endret 27. juli 2014 av Eplekjekk Lenke til kommentar
Andre2013 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva er det som egentlig skjer de første ukene? Går man rett på pensum etter fadderuka? Og når får man uniform? Jeg hørte snakk om at all operativ trening skjer i 2. året. stemmer dette? Alt fra skyting til utrykningskjøring Uniform får man etter jul. Uttykningsskjøring er ihvertfall 2året...står plan for årene på phs.no sine sider altså Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva er det som egentlig skjer de første ukene? Går man rett på pensum etter fadderuka? Og når får man uniform? Jeg hørte snakk om at all operativ trening skjer i 2. året. stemmer dette? Alt fra skyting til utrykningskjøring De første ukene er det informasjon, prøving av uniform, bilde til IDkort.. Så kommer forelesningene sånn delvis etter det. Ikke mye som skjer før etter fadderuka i alle fall, så nyt den. Uniformen får man til jul, og vi begynte vel med uniform i februar/mars. Når det gjelder operativ trening vet jeg ikke hvor mye jeg kan skrive på forumet før at det får utover taushetsplikten, så det beste er nok å sjekke phs.no sine sider. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Nå. Noen som har glemt å svare? Er da lov å håpe Lenke til kommentar
JørgenMOlsen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Har en leilighet i Larvik ca. 15-20min sykkelavstand til skolen i Stavern i tillegg til buss som går rett utforbi x2 i timen. Leter etter 2 roomies for å dele på månedskostnaden - pm for mer info Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Har suppleringsopptak nå vært tro?29. juli er datoen, men enda litt tidlig på dagen. Har ikke vært oppdatert fra saksbehandler på SO på veldig lenge, men i dag var der en oppdatering. Står dog på stedet hvil på ventelista Lenke til kommentar
Stanny88 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Synes dagene går greit tregt...skolen kunne ha begynt nå!! Noen som har begynt med svømmetrening? Forresten...skal vi ha fysiske tester den 1.uka? Har hørt det av en kompis... Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Synes dagene går greit tregt...skolen kunne ha begynt nå!! Noen som har begynt med svømmetrening? Forresten...skal vi ha fysiske tester den 1.uka? Har hørt det av en kompis... Dere skal ha test i eksamensøvelsene som er på B3 ja. Lenke til kommentar
fyke Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Synes dagene går greit tregt...skolen kunne ha begynt nå!! Noen som har begynt med svømmetrening? Forresten...skal vi ha fysiske tester den 1.uka? Har hørt det av en kompis... Dere skal ha test i eksamensøvelsene som er på B3 ja. Er livredningstesten den eineste fysiske øvelsen som må bestås det første året? Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Synes dagene går greit tregt...skolen kunne ha begynt nå!! Noen som har begynt med svømmetrening? Forresten...skal vi ha fysiske tester den 1.uka? Har hørt det av en kompis... Dere skal ha test i eksamensøvelsene som er på B3 ja.Er livredningstesten den eineste fysiske øvelsen som må bestås det første året?Riktig Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) . Endret 29. juli 2014 av Rons0 Lenke til kommentar
BoBo_ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Selger bøker til B1, B2 og B3 dersom noen er interesserte. Kan hentes i Stavangerområdet. Ta kontakt på melding :-) Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tror knapt det jeg ser KOM INN! 5 Lenke til kommentar
mbrawo Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tror knapt det jeg ser KOM INN! GRATULERER! Lenke til kommentar
Rose86 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tror knapt det jeg ser KOM INN! GRATULERER! Så glad på dine vegne Mantoius!!? Selv kom jeg inn i Stavern! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Tror knapt det jeg ser KOM INN! Gratulerer så mye! Gøy å se at noen med ditt engasjement kommer inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå