Andre2013 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som har fått siste oppdatering fra samordna opptak den 7.juli? Ja Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som har fått siste oppdatering fra samordna opptak den 7.juli? Ja Jepp! Lenke til kommentar
Eplekjekk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som har fått siste oppdatering fra samordna opptak den 7.juli? Ja 8. her Lenke til kommentar
honda82 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Fått oppdatert so både 7 og 8 Lenke til kommentar
Eplekjekk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Fått oppdatert so både 7 og 8 Får håpe det er personlig egenthetsoppdateringen da! Lenke til kommentar
Eplekjekk Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spørsmålet er jo da hvorfor skulle de gidde å oppdatere søknaden mange ganger etter opptaket var ferdig hvis man ikke er egnet? Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spørsmålet er jo da hvorfor skulle de gidde å oppdatere søknaden mange ganger etter opptaket var ferdig hvis man ikke er egnet?. Det samme har jeg tenkt! Ikke lenge igjen til vi får vite det nå :-) Lenke til kommentar
heisann1 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spørsmålet er jo da hvorfor skulle de gidde å oppdatere søknaden mange ganger etter opptaket var ferdig hvis man ikke er egnet?. Det samme har jeg tenkt! Ikke lenge igjen til vi får vite det nå :-) Ikke tenk så mye på de oppdateringene, slik er det hvert år. Det kommer til å oppdateres flere ganger mot opptaket uansett om dere kommer inn eller ei. Jeg kom ikke inn første året jeg søkte men andre, og oppdateringene var det samme begge årene - så ikke tenk på det engang, unødvendig bruk av energi Lenke til kommentar
Andre2013 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som studerer i kongsvinger her? Ser at skolen ligger et stykke utenfor sentrum. Er det slik at de fleste studentene bor i sentrumsområdet og tar bussen opp til skolen? eller kjører bil for de som har det. Lenke til kommentar
Lillme91 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Noen som studerer i kongsvinger her? Ser at skolen ligger et stykke utenfor sentrum. Er det slik at de fleste studentene bor i sentrumsområdet og tar bussen opp til skolen? eller kjører bil for de som har det. Jeg gikk i Kongsvinger og bodde på studenthuset. Busstilbudet er meget dårlig! Det er rundt 4 kilometer fra sentrum til skolen. Mange sykler, men er fordel med bil om vinteren. Dersom man bor på studenthuset er det alltids noen andre som kjører som man kan sitte på med, men egen bil er en fordel Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Noen som studerer i kongsvinger her? Ser at skolen ligger et stykke utenfor sentrum. Er det slik at de fleste studentene bor i sentrumsområdet og tar bussen opp til skolen? eller kjører bil for de som har det. Jeg gikk i Kongsvinger og bodde på studenthuset. Busstilbudet er meget dårlig! Det er rundt 4 kilometer fra sentrum til skolen. Mange sykler, men er fordel med bil om vinteren. Dersom man bor på studenthuset er det alltids noen andre som kjører som man kan sitte på med, men egen bil er en fordel Lurte på det samme eg og. Går det ingen bussa til/fra skulen i normale "skuletider"? Lenke til kommentar
Lillme91 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Noen som studerer i kongsvinger her? Ser at skolen ligger et stykke utenfor sentrum. Er det slik at de fleste studentene bor i sentrumsområdet og tar bussen opp til skolen? eller kjører bil for de som har det.Jeg gikk i Kongsvinger og bodde på studenthuset. Busstilbudet er meget dårlig! Det er rundt 4 kilometer fra sentrum til skolen. Mange sykler, men er fordel med bil om vinteren. Dersom man bor på studenthuset er det alltids noen andre som kjører som man kan sitte på med, men egen bil er en fordel Lurte på det samme eg og. Går det ingen bussa til/fra skulen i normale "skuletider"? Er meget dårlig med det desverre! går buss opp/ned annenhver time slik at du er oppe på skolen 8:14, 10:14 osv. Timene begynner ofte kvart over, og du har da 1 min på å skifte til uniform og komme deg til undervisningen...sier seg selv at det blir litt vanskelig.. Men som sagt så er det alltid mange som har bil så pleier ikke være noe problem å komme seg opp på skolen Er du ekstra sprek i pelsen er det bare å ta beina eller sykkelen fatt Hvis det er noe annet dere lurer på så er det bare å spørre Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 For de av dere som kommer inn på PHS, så selger jeg mange av mine B1 pensumbøker! Anbefaler folk å heller kjøpe nytt. Mange pensumbøker vil oppdateres fra år til år, og selv om det blir dyrere så er det tryggere og bedre. Lenke til kommentar
Haaavard1 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Noen som også har fått oppdatert søknaden sin 10.juli? Lenke til kommentar
julieclw Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 siste oppdatering 12 juli, selv om det sikkert ikke har noe å si haha, usjh, blir godt å endelig få et svar snart! Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Noken som veit kortid vi får svar fra samordna? 20.juli er jo på en søndag, så har hørt noken sei at vi får vite det på fredag 19, evt mandag 21. Lenke til kommentar
Smørbukk Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Noken som veit kortid vi får svar fra samordna? 20.juli er jo på en søndag, så har hørt noken sei at vi får vite det på fredag 19, evt mandag 21. I følge han som intervjuet meg blir det den 20. Uansett om det er på en søndag Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Noken som veit kortid vi får svar fra samordna? 20.juli er jo på en søndag, så har hørt noken sei at vi får vite det på fredag 19, evt mandag 21. I følge han som intervjuet meg blir det den 20. Uansett om det er på en søndag Står ca 20.. Har også tidligere kommet allerede den 17. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Vil benytte anledningen til å oppfordre alle som skulle komme inn om knapt en uke; Bruk sommeren på å svøm/dykk mye. Ikke for å stresse noen, men rundt 40 strøk på livredningstesten i Bodø på førstegangs gjennomføring. Testen er et hardt stykke arbeid for mange. Ha dette i tankene testen var vel i januar/februar. Men man får trent ganske lite på testen, ettersom bassenget i Bodø alle fall er stappfullt. Er det noen spørsmål om phs, skolestart osvosv. så send meg gjerne ei melding, har vært behjelpelig med flere spørsmål til mange av dere. Lykke til frem til søndag(?).. Kjenner fjorårets magesus kommer tilbake, hehe, 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå