Flisa Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni? Lenke til kommentar
Alienated82 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni? Minabolla tror jeg det var som skulle på opptak den 5. pulje 2 Lenke til kommentar
Flisa Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni? Minabolla tror jeg det var som skulle på opptak den 5. pulje 2 . Åja! Samme som meg. Lenke til kommentar
GannerOne Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass? Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? Lenke til kommentar
GannerOne Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? Har vel fortsatt Bodø på 1. plass (nærmest hjemby osv.), men er litt fristet på Stavern - virker som en bra plass i tillegg til gode priser på bolig Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? Har vel fortsatt Bodø på 1. plass (nærmest hjemby osv.), men er litt fristet på Stavern - virker som en bra plass i tillegg til gode priser på bolig okei, forstår:) ja, var på besøk hos ei venninne som går der, og det var så fint der! Og som du sier: billig. Har du vært på opptak? Lenke til kommentar
GannerOne Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? Har vel fortsatt Bodø på 1. plass (nærmest hjemby osv.), men er litt fristet på Stavern - virker som en bra plass i tillegg til gode priser på bolig okei, forstår:) ja, var på besøk hos ei venninne som går der, og det var så fint der! Og som du sier: billig. Har du vært på opptak? Ja var på opptak for 2 uker siden - alt gikk bra Venter på at en kompis som skal på opptak i Oslo 6. juni - så hvis ting går bra for han så søker vi vel samme studiested Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? Har vel fortsatt Bodø på 1. plass (nærmest hjemby osv.), men er litt fristet på Stavern - virker som en bra plass i tillegg til gode priser på bolig okei, forstår:) ja, var på besøk hos ei venninne som går der, og det var så fint der! Og som du sier: billig. Har du vært på opptak? Ja var på opptak for 2 uker siden - alt gikk bra Venter på at en kompis som skal på opptak i Oslo 6. juni - så hvis ting går bra for han så søker vi vel samme studiested . Så bra!! Det forstår jeg:) Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? Eg og, men bare 45,6 konkurransepoeng, så håpet henge i ei tynn snor. Lenke til kommentar
GannerOne Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? Eg og, men bare 45,6 konkurransepoeng, så håpet henge i ei tynn snor. Har du medregnet evt. tilleggspoeng som alderspoeng ol. ? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Mange her med Stavern på 1. plass? Stavern på 1. plass hos meg. Utrolig fint sted, bra pris på boliger, og i tillegg ligger det nærme hjemstedet mitt. Etter å ha bodd to år på forskjellige ender av landet er det egentlig en no-brainer for min del hvilket studiested som er på 1. plass Lenke til kommentar
fyke Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Har kongsvinger på første. Hørt at det er ein god plass :-) blir ei svært spennande tid fram til 20. Juli. Gjekk ikkje heim frå opptak med den godfølelsen eg hadde ønska :-p Lenke til kommentar
Mg93 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni? ja jeg skal! pulje 2. 12.30 var det vel? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? jeg også Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni? ja jeg skal! pulje 2. 12.30 var det vel? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? jeg også . Herlig!! : D Lenke til kommentar
Mg93 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni?ja jeg skal! pulje 2. 12.30 var det vel? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? jeg også . Herlig!! : D er du kjent i oslo? Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni?ja jeg skal! pulje 2. 12.30 var det vel? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? jeg også . Herlig!! : D er du kjent i oslo? . Ja, bodd her i fire år nå så relativt kjent:) noe du lurer på? Lenke til kommentar
Mg93 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni?ja jeg skal! pulje 2. 12.30 var det vel? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? jeg også . Herlig!! : D er du kjent i oslo? . Ja, bodd her i fire år nå så relativt kjent:) noe du lurer på? ja, jeg er lite kjent, å lurer på hvordan jeg kommer meg lettest fra oslo s til opptakene? Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni?ja jeg skal! pulje 2. 12.30 var det vel? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? jeg også . Herlig!! : D er du kjent i oslo? . Ja, bodd her i fire år nå så relativt kjent:) noe du lurer på? ja, jeg er lite kjent, å lurer på hvordan jeg kommer meg lettest fra oslo s til opptakene? Gå ned til tbanen Derifra kan du ta alle linjer opp til majorstuen T-banestasjon. Derifra er det bare noen minutter å gå, så er du der. Slemdalsveien er den veien som går ved siden av tbanestasjonen Lenke til kommentar
Flisa Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det noen som har opptak nå til torsdag, 5.Juni?ja jeg skal! pulje 2. 12.30 var det vel? Mange her med Stavern på 1. plass?. Jeg har:) har du? jeg også . Herlig!! : D er du kjent i oslo? . Ja, bodd her i fire år nå så relativt kjent:) noe du lurer på? ja, jeg er lite kjent, å lurer på hvordan jeg kommer meg lettest fra oslo s til opptakene? Så bra! Lurer på hvor mange som er i vår pulje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå