st2016 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Det du nevner der er en del av den gamle opptaksprosessen som ble byttet ut i 2012.(?) Fokus er nå mer på deg som person, ikke dine kunnskaper om interesseområder. Endret 26. mai 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er nervøs for at jeg ska få spørsmål jeg ikke har noen anelse om hva jeg skal svare på. var det mye politisk? Ministere, oppbygning av politiet osv? Som noen allerede har nevnt, så er det ikke faktaspørsmål du får. Spørsmålene er ment å belyse deg som person, ikke hvor mange faktaopplysninger om ulike ting du kjenner til. Lenke til kommentar
Alienated82 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Står også i brevet vi har fått. "Følgende seks kompetanser skal ligge til grunn for opptaksnemndas vurdering av søkerens personlige egnethet: 1: Samhandling 2: Åpenhet og inkludering 3: Modenhet 4: Handlekraft 5: Integritet 6: Analytisk evne" For å lese litt konkret om hvordan det funker, så sjekk ut http://brage.bibsys.no/xmlui/bitstream/handle/11250/175011/3/opptak_phs.pdf side 14. Kompetansebasert intervju. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Noen som skal i ilden i morgen tidlig i Oslo? Lenke til kommentar
Skarpskytter1 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Heisann ! Skal ikke på opptak før 12:30 i morgen Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten . Gratulerer og masse lykke til med det resterende!! Lenke til kommentar
Stanny88 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Til dere som har vært på opptak i Oslo...kan dere fortelle meg rekkefølgen på de forskjellige testene? Intervju blir vel ikk på samme dag som fysiske og datatester? Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Til dere som har vært på opptak i Oslo...kan dere fortelle meg rekkefølgen på de forskjellige testene? Intervju blir vel ikk på samme dag som fysiske og datatester? undervannssvømming, dykk, svømming, benk, pullups og løping! Jeg hadde det på forskjellige dager 1 Lenke til kommentar
Stanny88 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Til dere som har vært på opptak i Oslo...kan dere fortelle meg rekkefølgen på de forskjellige testene? Intervju blir vel ikk på samme dag som fysiske og datatester? undervannssvømming, dykk, svømming, benk, pullups og løping! Jeg hadde det på forskjellige dager Lenke til kommentar
Stanny88 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Takk takk:-) hvordan synes du datatestene var? 1 Lenke til kommentar
Mg93 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det du nevner der er en del av den gamle opptaksprosessen som ble byttet ut i 2012.(?) Fokus er nå mer på deg som person, ikke dine kunnskaper om interesseområder. ok flotters! hehe Lenke til kommentar
Eplekjekk Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten Var de nøye på teknikk og sånt på testene? Benk, bom og løp spesielt? Var det en viss hastighet e.l man måtte gjennomføre i? Lurer også på hvor nøye de er på løpstesten når man legger seg på ryggen. Er kravet at man skal ha skuldrene nedi og dermed kan rulle på en måte? Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten Var de nøye på teknikk og sånt på testene? Benk, bom og løp spesielt? Var det en viss hastighet e.l man måtte gjennomføre i? Lurer også på hvor nøye de er på løpstesten når man legger seg på ryggen. Er kravet at man skal ha skuldrene nedi og dermed kan rulle på en måte? Det er et krav som sei at du skal ha begge skulderblada i gulvet/på matta, eg fekk beskjed én gang under løpetesten. "Helt ned i med skulderbladene" Lenke til kommentar
Mg93 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten Var de nøye på teknikk og sånt på testene? Benk, bom og løp spesielt? Var det en viss hastighet e.l man måtte gjennomføre i? Lurer også på hvor nøye de er på løpstesten når man legger seg på ryggen. Er kravet at man skal ha skuldrene nedi og dermed kan rulle på en måte? Det er et krav som sei at du skal ha begge skulderblada i gulvet/på matta, eg fekk beskjed én gang under løpetesten. "Helt ned i med skulderbladene" er de nøye på slyngebenspark på svømmetesten? Lenke til kommentar
Eplekjekk Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten Var de nøye på teknikk og sånt på testene? Benk, bom og løp spesielt? Var det en viss hastighet e.l man måtte gjennomføre i? Lurer også på hvor nøye de er på løpstesten når man legger seg på ryggen. Er kravet at man skal ha skuldrene nedi og dermed kan rulle på en måte? Det er et krav som sei at du skal ha begge skulderblada i gulvet/på matta, eg fekk beskjed én gang under løpetesten. "Helt ned i med skulderbladene" Så det er ikke så farlig med beina? Lenke til kommentar
hbje Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvordan er synstesten under legesjekken ? Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Den tar 20 sekunder. Se på en plakat med bokstaver og si hva som står. Så er det også fargesyn. Angående løping så er de ikke veldig nøye med mageplask eller å legge seg på ryggen. Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten Var de nøye på teknikk og sånt på testene? Benk, bom og løp spesielt? Var det en viss hastighet e.l man måtte gjennomføre i? Lurer også på hvor nøye de er på løpstesten når man legger seg på ryggen. Er kravet at man skal ha skuldrene nedi og dermed kan rulle på en måte?Det er et krav som sei at du skal ha begge skulderblada i gulvet/på matta, eg fekk beskjed én gang under løpetesten. "Helt ned i med skulderbladene" Så det er ikke så farlig med beina? Så lenge du har skulderblada ned i når du skal legge deg på rygg, og brystkassa nedi når du skal legge deg på mage så går det fint Dei bryr seg fint lite om beina så lenge du er nedi med skulderblada og brystkassa. Lenke til kommentar
Oneness Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 8/9 på fysikk og intervju / gruppeøvelse seint neste uke. Sliiiiten Var de nøye på teknikk og sånt på testene? Benk, bom og løp spesielt? Var det en viss hastighet e.l man måtte gjennomføre i? Lurer også på hvor nøye de er på løpstesten når man legger seg på ryggen. Er kravet at man skal ha skuldrene nedi og dermed kan rulle på en måte? Det er et krav som sei at du skal ha begge skulderblada i gulvet/på matta, eg fekk beskjed én gang under løpetesten. "Helt ned i med skulderbladene" er de nøye på slyngebenspark på svømmetesten? Spørs ka du meina med nøye, men på opptaket presisera dei før man begynne å svømme at slyngesparka skal skje under vann, så du får ei grei "gjennomføring" av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå