annbjo Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 På meg ble det pulje 19 den 23 mai! Det her blir spennende! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Pulje 5 Kristiansand 10 juni, noe fler herfra? Lenke til kommentar
mbrawo Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Pulje 7 i Trondheim 11. juni. Hmm, sender vi inn politiattest til PHS slik det stod i søknadsskjema? Virker litt på denne mailen som at vi kan levere den på opptaksprøvene? Jeg er også pulje 7 i Trondheim Mener å ha lest et sted at så lenge politiattesten er inne før 1. juli, er alt greit. Om man har den med på opptak eller ettersender den, virker altså å være ett fett Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Ser mailen tikket inn 00:39 i natt. Pulje 6 i Trondheim 10.06 Og da var søknaden om politiattest sendt! Noen som vet om man kan ta denne med på opptaket eller om man må sende den med ettersendingslippen fra Samordna? Tror jeg fant svaret selv i mailen fra PHS etter oppmelding: Søkere må fremvise gyldig legitimasjon ved fremmøte. Dersom du har mottatt uttømmende politiattest ved oppmøte til de fysiske testene, tas denne med. Endret 2. mai 2014 av Rons0 Lenke til kommentar
Linna Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Pulje 29 i Oslo 2. juni Da skal vi sammen!! ? Lenke til kommentar
T_92 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Pulje 29 i Oslo 2. juni Da skal vi sammen!! Godt med "kjentfolk", hehe! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Pulje 4 Bergen 22.05 her Gribler greit nå ja!Edit:Kribler er vel noe som heter? Endret 2. mai 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Du har meldt deg opp i Oslo på Pulje 25: Oslo, Politihøgskolen avd. Oslo, Slemdalsveien 5 som avholdes 28.05.2014 2 dager etter siste eksamen. Passer meg bra, tok nest siste plassen. Endret 2. mai 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Vindusvisker88 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Pulje 3 Bergen 21.05. Noen fra Rogaland som skal i denne pulja? Vært kjekt å reist i lag! 1 Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Vet noen om opptakene skal foregå på politihøyskolen i år og ikke idrettshøyskolen(gjelder Oslo)? Står at vi skal møte opp på phs. Lenke til kommentar
icetwice Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg er også pulje 7 i Trondheim Mener å ha lest et sted at så lenge politiattesten er inne før 1. juli, er alt greit. Om man har den med på opptak eller ettersender den, virker altså å være ett fett Flotters! Snakkes på opptak! Lykke til med treninga alle sammen. Jeg skal hvertfall gi alt de siste ukene nå. Lenke til kommentar
krito Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Pulje 29 i Oslo 2. juni Da skal vi sammen!! Jeg også Lenke til kommentar
skog123 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Vil oppfordre alle til å søke om politiattest så raskt som mulig. Forrige gang jeg søkte om attest tok det fire uker før jeg fikk svar. Mistet nesten jobben pga det. Alle søknadene behandles "sentralt" i Nor Norge.. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Har hørt at det tar hinsides lang tid å få attesten ja, så søknaden min ble sendt inn i dag. Satser på å få den før opptaket (10. juni) Lenke til kommentar
TCitizen Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Pulje 7 i bergen den 27.5 :-) Godt å se at jeg ikke er den eneste som tok siste pulje. Meg og deg skal på samme Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Har hørt at det tar hinsides lang tid å få attesten ja, så søknaden min ble sendt inn i dag. Satser på å få den før opptaket (10. juni) Søkte for Trøndelag og fikk beskjed om at det var kun 2 uker behandlingstid. Noen som vet om vi må ta med originalen av attesten eller blir det godkjent med en kopi? Endret 3. mai 2014 av Rons0 Lenke til kommentar
TCitizen Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Har hørt at det tar hinsides lang tid å få attesten ja, så søknaden min ble sendt inn i dag. Satser på å få den før opptaket (10. juni) Søkte for Trøndelag og fikk beskjed om at det var kun 2 uker behandlingstid. Noen som vet om vi må ta med originalen av attesten eller blir det godkjent med en kopi? Hvorfor skulle du trenge å bare gjøre en kopi utav originalen? Det står jo ganske klart når du søker om attesten at den bare skal brukes til formålet du søker for? Lenke til kommentar
mbrawo Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Jeg lurer også på noe angående den politiattesten. Venter i dette øyeblikk på en politiattest jeg har søkt om ifm. jobb som vekter. Jeg tenkte jeg kunne bruke en kopi av denne, men er ikke det særlig populært da "opptak til Politihøgskolen" ikke står som formål på den jeg allerede har sendt? Må jeg sende inn to stk.? En uttømmende politiattest er jo en uttømmende politiattest... Endret 3. mai 2014 av mbrawo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå