Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2014

Jusst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pulje 7 i Trondheim 11. juni. :)

Hmm, sender vi inn politiattest til PHS slik det stod i søknadsskjema? Virker litt på denne mailen som at vi kan levere den på opptaksprøvene?

Jeg er også pulje 7 i Trondheim ;)

Mener å ha lest et sted at så lenge politiattesten er inne før 1. juli, er alt greit. Om man har den med på opptak eller ettersender den, virker altså å være ett fett :)

Lenke til kommentar

Ser mailen tikket inn 00:39 i natt. Pulje 6 i Trondheim 10.06 ;)

Og da var søknaden om politiattest sendt! Noen som vet om man kan ta denne med på opptaket eller om man må sende den med ettersendingslippen fra Samordna?

Tror jeg fant svaret selv i mailen fra PHS etter oppmelding: Søkere må fremvise gyldig legitimasjon ved fremmøte. Dersom du har mottatt uttømmende politiattest ved oppmøte til de fysiske testene, tas denne med.

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Du har meldt deg opp i Oslo på Pulje 25: Oslo, Politihøgskolen avd. Oslo, Slemdalsveien 5 som avholdes 28.05.2014

2 dager etter siste eksamen. Passer meg bra, tok nest siste plassen.

:)

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Jeg er også pulje 7 i Trondheim ;)

Mener å ha lest et sted at så lenge politiattesten er inne før 1. juli, er alt greit. Om man har den med på opptak eller ettersender den, virker altså å være ett fett :)

Flotters! Snakkes på opptak! :D

Lykke til med treninga alle sammen. Jeg skal hvertfall gi alt de siste ukene nå. :)

Lenke til kommentar

Vil oppfordre alle til å søke om politiattest så raskt som mulig. Forrige gang jeg søkte om attest tok det fire uker før jeg fikk svar. Mistet nesten jobben pga det. Alle søknadene behandles "sentralt" i Nor Norge..

Lenke til kommentar

Har hørt at det tar hinsides lang tid å få attesten ja, så søknaden min ble sendt inn i dag. Satser på å få den før opptaket (10. juni) :)

Søkte for Trøndelag og fikk beskjed om at det var kun 2 uker behandlingstid. Noen som vet om vi må ta med originalen av attesten eller blir det godkjent med en kopi? :)

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Har hørt at det tar hinsides lang tid å få attesten ja, så søknaden min ble sendt inn i dag. Satser på å få den før opptaket (10. juni) :)

Søkte for Trøndelag og fikk beskjed om at det var kun 2 uker behandlingstid. Noen som vet om vi må ta med originalen av attesten eller blir det godkjent med en kopi? :)

Hvorfor skulle du trenge å bare gjøre en kopi utav originalen?

Det står jo ganske klart når du søker om attesten at den bare skal brukes til formålet du søker for?

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på noe angående den politiattesten. Venter i dette øyeblikk på en politiattest jeg har søkt om ifm. jobb som vekter. Jeg tenkte jeg kunne bruke en kopi av denne, men er ikke det særlig populært da "opptak til Politihøgskolen" ikke står som formål på den jeg allerede har sendt? Må jeg sende inn to stk.? En uttømmende politiattest er jo en uttømmende politiattest...

Endret av mbrawo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...