stizzen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Dette med å bli forsinket med studiepoeng gjelder vel kun høyere utdanning, tror jeg. Om du har forbedringer til karakterer fra VGS ville jeg sendt det inn Lenke til kommentar
sjefsburger Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som har tips til støtteøvelser jeg kan gjøre til hangups (jente)? Har kommet sent i gang, og klarer 1 nå. Jeg trener stykre 4 dager, alle dagene er benk og hangups med. Tar hangups i slynge, og bruker YTW og nedtrekk som støtteøvelser nå. Tips mottas med takk! Jeg ville trent stående roing med stang, facepulls og kanskje litt biceps. Når det gjelder den spesifikke øvelsen, ville jeg tatt negative repetisjoner til ryggen er sterk nok til å kjøre flere repetisjoner av øvelsen i helhet. Tusen takk Håper på rask fremgang!! Vil gjerne klare liitt mer enn bare de fire vi må ha. Vet noen forresten når man pleier å få tilgang til å velge dato for opptak? Har et par eksamener og vil gjerne unngå dobbeltbooking.. Lenke til kommentar
mbrawo Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Tusen takk Håper på rask fremgang!! Vil gjerne klare liitt mer enn bare de fire vi må ha. Vet noen forresten når man pleier å få tilgang til å velge dato for opptak? Har et par eksamener og vil gjerne unngå dobbeltbooking.. Bare hyggelig Jeg lurer også veldig på det samme angående det tidspunktet man får mulighet til å velge dato for opptak! Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 På følgeskjemaet hvor man skal fylle inn hvilken skole som har utstedt vitnemålet/kompetansebeviset, hva skal man skrive der om man har fra flere skoler? Har et kompetansebevis fra VGS og et fra en privatskole. Lenke til kommentar
fyke Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 På følgeskjemaet hvor man skal fylle inn hvilken skole som har utstedt vitnemålet/kompetansebeviset, hva skal man skrive der om man har fra flere skoler? Har et kompetansebevis fra VGS og et fra en privatskole. står vell at du skal skrive den som har utstedt vitnemål eller kompetansebevis. Har du ingen vtinemål så kan du nok skrive begge skulane og skille med skråstrek / er jo ingen datamaskin som skal tolke skjema :-) 1 Lenke til kommentar
fyke Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Korleis er det med fysikken til folket? Fått prøvd ut testane? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ligger innafor på alt utenom løpinga, den har jeg ikke testa enda, men tror jeg er good der også Lenke til kommentar
Alienated82 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ligger greit ann utenom på løpinga. men det går seg vel til. Også godt innafor på både hørsel og syn! Yay. hehe. Lenke til kommentar
I16 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Dere har sikkert lest det før, men dersom noen ikke har det, så skal jeg gjenta rådet igjen. Når det gjelder løpingen, så bruk mye tid på å øve på å legge seg ned og komme fort opp igjen. Du taper unødvendig mye tid og energi på å være lite effektiv på dette. Og så er det viktig å huske på at man ikke har lov til å "kaste" seg opp med ett eller begge beina når man ligger på ryggen. Lenke til kommentar
fyke Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Dere har sikkert lest det før, men dersom noen ikke har det, så skal jeg gjenta rådet igjen. Når det gjelder løpingen, så bruk mye tid på å øve på å legge seg ned og komme fort opp igjen. Du taper unødvendig mye tid og energi på å være lite effektiv på dette. Og så er det viktig å huske på at man ikke har lov til å "kaste" seg opp med ett eller begge beina når man ligger på ryggen. Einaste eg har lest er det som står på phs sine sider, at du ikkje kan rulle forover eller til side. Utover det nevnes det jo kun at bryst/skulderblad skal berøre underlaget. blir vell litt dumt å ha diffuse og uklare retningslinjer ang slike tester då folk trener seg inn teknikker bassert på det som står på phs.no :-) Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Har sendt inn alle papiret nå. Må si jeg ble overraska over prisen på 160,- for å sende et brev rekomandert, hehe. Endret 14. mars 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Alienated82 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Ja det er god pris på det der. :S Har fått samlet sammen alt av papirer nå jeg og. Endte opp på 13 vedlegg, litt av en bunke. Satser på å få sendt det avgårde i løpet av dagen. Evt. på mandag. Lenke til kommentar
I16 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Dere har sikkert lest det før, men dersom noen ikke har det, så skal jeg gjenta rådet igjen. Når det gjelder løpingen, så bruk mye tid på å øve på å legge seg ned og komme fort opp igjen. Du taper unødvendig mye tid og energi på å være lite effektiv på dette. Og så er det viktig å huske på at man ikke har lov til å "kaste" seg opp med ett eller begge beina når man ligger på ryggen. Einaste eg har lest er det som står på phs sine sider, at du ikkje kan rulle forover eller til side. Utover det nevnes det jo kun at bryst/skulderblad skal berøre underlaget. blir vell litt dumt å ha diffuse og uklare retningslinjer ang slike tester då folk trener seg inn teknikker bassert på det som står på phs.no :-) Helt enig. Ble litt skuffa selv da jeg måtte passe på å ikke slenge meg opp slik jeg hadde trent på. Vet ikke om noen røk ut på det, men vi fikk beskjed om at det var strengt forbudt å "kippe" seg opp. Lenke til kommentar
NekoJ Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvor mye måtte folk betale for legetimen? Selv måtte jeg betale 1300 kroner for å få fylt ut skjemaet, med begrunnelse om at det var slik det ble når de fylte ut attester. Var det så ille for alle? Lenke til kommentar
mbrawo Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvor mye måtte folk betale for legetimen? Selv måtte jeg betale 1300 kroner for å få fylt ut skjemaet, med begrunnelse om at det var slik det ble når de fylte ut attester. Var det så ille for alle? Det var ganske ille. Jeg betalte rundt 650 for legetimen, og ble henvist videre for hørselstest. Endte til slutt på 1000 kroner, og synes det var mer enn nok! Stakkars studentlommeboka. Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvor mye måtte folk betale for legetimen? Selv måtte jeg betale 1300 kroner for å få fylt ut skjemaet, med begrunnelse om at det var slik det ble når de fylte ut attester. Var det så ille for alle?Det var ganske ille. Jeg betalte rundt 650 for legetimen, og ble henvist videre for hørselstest. Endte til slutt på 1000 kroner, og synes det var mer enn nok! Stakkars studentlommeboka.. Jeg betalte litt under 1000 kroner, gjorde undersøkelsen hos studentskipnaden i Oslo.. Var det noen som var på åpen dag i Oslo som kan fortelle hvordan det var?: D Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Når begynner de med intervjuer osv? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Mener å ha lest en plass at de starter med det i midten av mai og holder på til midten av juni. Altså midt i eksamensperioden Lenke til kommentar
annbjo Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Mener å ha lest en plass at de starter med det i midten av mai og holder på til midten av juni. Altså midt i eksamensperioden . Ja, det er etter 17 mai! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå