Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hei, jeg har et lite problem. Problemet er at jeg ikke for en eller annen grunn får forandre på innstillinger i apps på min iPhone 5, som har iOS 7 installert. Har prøvd å ta på Passcode (VLC), uten å få det til... Får det samme problemet i Dropbox... Er dette en bug? Endret 7. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 iOS7 er (som du sikkert vet) fremdeles i beta, så slike ting må du nok regne med frem til den er lansert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) iOS7 er (som du sikkert vet) fremdeles i beta, så slike ting må du nok regne med frem til den er lansert. Er helt klar over det, men jeg lurer på om det er en bug, eller om det er en en funskjon, da det skjer med nesten alle appene.. Skal downgrade nå. Endret 7. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skal downgrade nå. Prøv heller en reinstall, for jeg har ikke det problemet. Hvilken betaversjon har du, forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvilken betaversjon har du, forresten? Er ganske sikker på at det er versjon Beta 4. Skal downgrade til iOS 6. Føler egentlig for å vente til iOS 7 kommer i ferdig versjon, slik at jeg slipper problemer.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er ganske sikker på at det er versjon Beta 4. Skal downgrade til iOS 6. Føler egentlig for å vente til iOS 7 kommer i ferdig versjon, slik at jeg slipper problemer.. BETA 5 kom ut i går kveld, prøv å oppgrader til den før du nedgraderer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) BETA 5 kom ut i går kveld, prøv å oppgrader til den før du nedgraderer. Lol, jepp, fikk det opp nettopp. Ser vist ut som det ikke blir en downgrade, alike vell... Fikk det uansett ikke til.. -.- Endret 7. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jada! Det fiksa den buggen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Problem solved! Takk til Apple! Mods/admin kan stenge tråden, dersom de vil det. Endret 7. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå