Cuneax Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Sound Band forkaster de tradisjonelle øreproppene.Disse lar deg høre på musikk <em>og</em> omgivelsene samtidig Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Kult konsept, men for min del blir klumpen bak på nakken alt for stor. Kan da umulig være behagelig. Selvom nakken går lenger inn enn ryggen/skuldrene, men jeg ser for meg den vil være litt irriterende hvis du sitter inntil noe. Hadde vært mer aktuelt om den hadde vært kablet Edit Vil ikke ørene fungere som små høyttalere når det går vibrasjoner gjennom de? Litt som i demonstrasjonen han ga i midten av videoen med plastboksen, bare i mye mindre skala Endret 7. august 2013 av nightzirch 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jo, ørene vil fungere som små høyttalere, men tenkte du på noe mer utover det? Eller var du bare nysgjerrig? AtW Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jo, ørene vil fungere som små høyttalere, men tenkte du på noe mer utover det? Eller var du bare nysgjerrig?AtW Ooooh, burn! Fremstille en viktig ulempe som bagatell, kult ass! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ooooh, burn! Fremstille en viktig ulempe som bagatell, kult ass! Hva snakker du om? Det var noe helt genuint jeg lurte på, om han lurte på noe mer utover det kunne jeg svart på det. Og det er en bagatell, hva slags lydnivå tror du denne "høyttalerfunksjonen" generer? Hint: ekstremt lavt. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg