Lycantrophe Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 For deretter å installere sine favoritspill og fyre opp... Åja, vent... Det går jo ikke... Jeg vet ikke om noen som bruker datamaskinen sin til noe annet enn å spille. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Virkelig? Er det dette jeg betaler for?Hvordan lagre som .jpeg??? Datamaskiner har mer enn nok lagringsplass, med tjenester som Sportify og Netflix. Trenger enn virkelig å gå ned på kvalitet for å spare 1-3 MB? Hvordan maksimere ett vindu utenfor skjermen, for å få det frem igjen?Kopiering fra Word til andre programmer støtter kun formatering hvis programmet du limer det inn i støtter formatering...Og hvis det gjør dette er det stort sett mulighet for å lime inn uten formatering ved og høyreklikke.For å lage en hopp til skrivebordet kan du ta tilsvarende løsning med oppgavebehandleren og bruke denne. http://www.wintips.org/how-to-place-show-desktop-icon-windows-8-taskbar/ Don't be that guy.. Jo akkurat nå er jeg that guy, betaler for tjenesten og får søppel slengt i tryne. Lenke til kommentar
kinaputt Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Virkelig? Er det dette jeg betaler for?Hvordan lagre som .jpeg??? Datamaskiner har mer enn nok lagringsplass, med tjenester som Sportify og Netflix. Trenger enn virkelig å gå ned på kvalitet for å spare 1-3 MB? Hvordan maksimere ett vindu utenfor skjermen, for å få det frem igjen?Kopiering fra Word til andre programmer støtter kun formatering hvis programmet du limer det inn i støtter formatering...Og hvis det gjør dette er det stort sett mulighet for å lime inn uten formatering ved og høyreklikke.For å lage en hopp til skrivebordet kan du ta tilsvarende løsning med oppgavebehandleren og bruke denne. http://www.wintips.org/how-to-place-show-desktop-icon-windows-8-taskbar/ Don't be that guy..Jo akkurat nå er jeg that guy, betaler for tjenesten og får søppel slengt i tryne. Hvis du tenker deg at bare 5,- av de kronene du betaler gikk til denne artikkelen, så går det nok bra! Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Trodde dette skulle være no useful jeg? Som hvordan fjerne reklamen i Win 8 Facebook appen etc... Lagre som jpg? Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Noen som kan si meg hvordan jeg kan bruke to skjermer og åpne 2 word dokument. har lest at dette skal være mulig men forstår ikke hvordan det gjøres. det er så vanskelig å bruke to maskiner på en gang... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen som kan si meg hvordan jeg kan bruke to skjermer og åpne 2 word dokument. har lest at dette skal være mulig men forstår ikke hvordan det gjøres. det er så vanskelig å bruke to maskiner på en gang... 1 : Sørg for at programmet ikke er maksimert. 2 : Åpne de to dokumentene samtidlig i Word, dra så det ene vinduet (dokumentet) over til den andre skjermen. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 1 : Sørg for at programmet ikke er maksimert. 2 : Åpne de to dokumentene samtidlig i Word, dra så det ene vinduet (dokumentet) over til den andre skjermen. Funker men innmari tungvindt... Noen som kan si meg hvordan jeg kan bruke to skjermer og åpne 2 word dokument. har lest at dette skal være mulig men forstår ikke hvordan det gjøres. det er så vanskelig å bruke to maskiner på en gang... Ja. Du åpner programmet ditt. Når du vil ha vindu nummer 2,3,4 etc. Høyreklikk på Ikonet på oppgavelinjen og klikk Word. Da får du opp ett helt eget vindu. Samme gjelder de andre programmene i Office. Om du har Office 2013 er endelig gammel funksjon tilbake og alt blir åpnet i egne vinduer igjen! Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ikke alle som skjønner ironi her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Særdeles dårlig ironi da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå