heartlife Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Gammelt innlegg som jason henger seg opp i... skrevet for ca to måneder siden eller noe... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Trodde du sa du aldri hadde postet på kvinneguiden? Her er fra oktober http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=776854&st=0 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Det har jeg ikke. Jason er du psykopat? Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Nå sier jeg det for det virker som om du tror Norge er et så lite land at alt som står på nett er en og samme dame.,, Jason.... Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nå sier jeg det for det virker som om du tror Norge er et så lite land at alt som står på nett er en og samme dame.,, Jason.... Sånn helt seriøst, tror du han blir redd hver gang du bruker "jason" fra nicket hans? Skjønner ikke greia. Og etter å ha lest noen av dine innlegg så får jeg del kaninkokervibber fra deg. Ikke rart at menn trekker seg ganske fort, du skremmer dem jo. 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvordan skremmer jeg dem ? Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg får alltid høre at jeg er kjempe pen og får alle menn på kroken med en gang og får den jeg vil ha, men det kan virke som om de kun vil ha sex en stund ..,., Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg får alltid høre at jeg er kjempe pen og får alle menn på kroken med en gang og får den jeg vil ha, men det kan virke som om de kun vil ha sex en stund ..,., Akkurat, du bekrefter mine antagelser: du er en kaninkoker! Søk hjelp. 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Kaninkoker? Haha Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Forklar tydeligere Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Orker ikke. Se Fatal Attraction i stedet. Endret 10. oktober 2013 av Ytid 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Forstår ikke Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har nå sett litt gjennom dine tidligere innlegg og fant et innlegg av bruker som hadde en ganske fin definisjon på hva en kaninkoker er: "Etter å ha lest litt i andre tråder ser det ut til at du har tatt kontakt per telefon også, og bla. trakassert samboer/kone. I tillegg har du (slik det sikkert ser ut fra hans ståsted i hvert fall, om ikke også i virkeligheten) løyet på deg en graviditet for å få ham til å "velge deg" eller noe i den duren." Som tatt i fra filmen jo! 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Så du mener at jeg alltid ble dumpet fordi fyren føler jeg er en sjikaneringskvinne? Da kunne han ha sagt det og snakket om det. Men det er det de ikke gjør. Jeg oppfører meg faktisk tilbakeholden og beskjeden men blir stresset når de forlater meg uten noen ord. Da spør jeg om hvorfor.... Og sutrer litt når de ikke snakker i det hele tatt. Men har funnet ut at det er ingen vits å sutre, for gjør jeg det så er de uansett likedann og de fortjener kun en kald skulder. Det er pga slike opplevelser at jeg holder tilbake på sex for å unngå å bli såret. Da kan de kaste meg før sex og jeg er spart fyren. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) the vibes Endret 10. oktober 2013 av Henrik2k Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg mener at hvis en mann som jeg hadde innledet noe følte at noe var problematisk for meg og han, så kunne han ha vært såpass vennlig at han kunne snakket...... men det er det jeg har opplevd at noen ikke vil. De bare stikker.... Og det er etter å ha hatt sex flere ganger og kontakt..... Jeg er ikke hysterisk... jeg holder helt tilbake...Jeg tør ikke å gi for mye av meg selv fordi jeg har brent meg veldig. Og dermed blir jeg veldig tilbakeholden med det. Så det er ikke det som kan være et problem i utgangspunktet. Jeg tror problemet hos han siste jeg var med, lå på at han hadde eksen som han ikke var ferdig med. De reiste til syden rett etter at han slo opp med meg. Men ville han snakke om noe? nei.... Han ga blaffen uten å prate....Og jeg hadde aldri vært verken kontrollerende, eller innpåsliten mot han. Jeg oppførte meg tilbakeholdent. Så hvis noen igjen skal henge meg ut for å være en trakaseringskvinne, så stopp! Det er jeg lut lei av å høre! Jeg er følsom, men jeg er ingen trakaseringskvinne! Så dere mener at jeg er en trakaseringskvinne? Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Ber herved moderator slette tråden her også. For jeg setter ikke akkurat pris på uthengelser, anklager, og spekulering anngående hvem jeg er. Det er urettmessig og urimelig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det er ingen som vet hvem du er i virkeligheten, og ingen vet navnet ditt. Vi vet bare det du forteller oss Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Historien min er ikke unik. Og jeg liker ikke spekulasjonene på hvem jeg kan være på andre kanaler. Det er ikke bare jeg som er på nettet. Det er det jeg mener Jason. Anng besøksforbud så er det noe jeg ikke har fått verken av politi eller av retten slik det er sagt. Jeg er en helt vanlig dame men har dessverre møtt på litt feile menn. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Trodde du sa du aldri hadde postet på kvinneguiden? Her er fra oktober http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=776854&st=0 Det er ingen som vet hvem du er i virkeligheten, og ingen vet navnet ditt. Vi vet bare det du forteller oss Det varierer vel mellom Stina og Kathrine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg