heartlife Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Kan jo være at han ønsker kontakt , ikke vet jeg. Har ikke åpnet meldingsboksen på FB etter at jeg skrev det til han i går. Har ikke orket mer nedsig. Du skriver så bra og inspirerende. Snill du. Men mener du at du ville godtatt fremgangsmåten hans hvis han nå vil ha mer kontakt ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kan jo være at han ønsker kontakt , ikke vet jeg. Har ikke åpnet meldingsboksen på FB etter at jeg skrev det til han i går. Har ikke orket mer nedsig. Du skriver så bra og inspirerende. Snill du. Men mener du at du ville godtatt fremgangsmåten hans hvis han nå vil ha mer kontakt ? Jeg mener ingenting som helst - jeg vil bare hjelpe deg med at du selv får ryddet oppi tankestrømmen, slik at du enklere kan se hva som er riktig for deg. Men hvis jeg skal tenke høyt ut fra egne måter å jobbe med vanskelige spørsmål, så bruker jeg å bli helt stille - så retter jeg spørsmålet til eget hjerte - fortsetter å være stille, og etter en stund kommer svarene. Poenget er å holde seg i ro, ikke stresse og lage enda mer "kribling" som medfører enda flere tanker i "strømmen", hvis du skjønner. Noen svar kommer ganske raskt, mens andre mer kompliserte bruker ta litt lengre tid, men det virker hver eneste gang. Da må du se tidligere skriverier om å holde seg i nuet, som en del av prosessen. Slik bruker jeg å gjøre det Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Inntrykket jeg får av deg utifra innleggene dine på forumet, er at du kan virke veldig intens, samtidig som han virker som mer layback. Mitt råd til deg er å ro ned, slapp av - ha eget liv og la det gå slik det går. 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Kansje jeg ER intens. Men å ikke si noe på over to dager etter en helg sammen virker ubehagelig for meg... Er jeg rar som føler det slik ? Kansje Han ER bare rolig.... Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Uffa Ville dere selv teagert hvis en ikke Sa noe på over to dager? Eller er det bare meg som tenker slik. Men takker for tipsene Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kanskje han har funnet innleggene dine her på forumet, og innser hva han har rotet seg borti 7 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Hehe du er morsom. Da ser han ihvertfall at jeg undrer på ting da. Og det er ikke rart heller. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det betyr han er ikke interesert, tror jeg. Treng ikke å ta kontakt med ham igjen, med mindre han ta kontakt med deg først i fremtiden. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Enig, nå hadde han ikke vært på FB å sett meldingene heller. Jeg ser da på han som uinteressert. Mener at han kunne svart hyggelig uansett. Men han får bare være den han er.:-. Jeg tenker meg videre :-) Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Takker for svar i denne tråden og dermed er dette lagt bak meg og jeg tenker videre :-) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 ... jeg tenker videre Hmmm ... ikke tenk så mye, lev Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Sant det. Jeg tenker litt for mye og der nytter ikke. Nå tenker jeg på hvorfor han bestilt pizza i falskt etternavn...... Det gjorde han og. Han sa til meg at han gjorde det fordi han var redd å bli registrert alle veier. Kanskje fyren har en dame...ikke vet jeg...men det er noe som stikker han siden han ikke sier noe. Har etterlyst han tidligere på FB og ingen svar selv om vi er venner der fortsatt, og skrev SMS isted til han og skrev at jeg håper at han har det bra. Nå gjelder det å bare leve videre uansett Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå har hun laget blogg folkens http://singeldame.blogg.no/ 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hvis dette er samme person, har hun altså dumpet en fyr tvert fordi han gikk litt rart. Men etter dette ville han faktisk ha kontakt men jeg brøt for jeg følte at noe var galt.. Fyren hadde handikap etter en trafikkulykke , som han fortalte meg om. Han hadde lammelser. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 jason, du går på antagelser.. Derfor håper jeg moderator sletter dine innlegg. Det er ganske leit at du hele tiden skal gå på antagelser av hvem som er hvem på et diskusjonsforum. På andre forumer er ikke dette tillatt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Du er tilbake her ja. Trodde du gikk over til kvinneguiden for alltid, det kom jo flere tråder om dagen fra deg der og 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Du vet vel hva jeg heter også du da Jason , siden du er så opptatt av å finne ut HVEM og HVOR, vedkommende befinner seg på nettet. Nei, jeg har ikke postet på kvinneguiden, så der tar etterforsker Jason feil. Jeg synes virkelig at dine innlegg og din etterforsking er til frustrasjon her inne, så dermed håper jeg på at moderator kan fjerne disse spydige innleggene dine. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Så dette er ikke deg altså? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=768262&st=0 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Snakker vi om samme mann som du lurer på har liten penis og som du ikke vil kysse og i tillegg er astralt forelsket i, men er livredd å bli brent av? Hvis; ja, så hadde jeg tenkt at det må være noe galt med meg... Etterpå ville jeg sterkt vurdert å investere penger i profesjonell bistand som retter seg mot utvikling av emosjonell refleksjonsevne. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Dette er lenge siden.... Gjelder ikke samme mann.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg