Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

når han ikke sier noe på to dager, etter en helg sammen

Anbefalte innlegg

Kan jo være at han ønsker kontakt , ikke vet jeg. Har ikke åpnet meldingsboksen på FB etter at jeg skrev det til han i går. Har ikke orket mer nedsig. Du skriver så bra og inspirerende. Snill du. Men mener du at du ville godtatt fremgangsmåten hans hvis han nå vil ha mer kontakt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kan jo være at han ønsker kontakt , ikke vet jeg. Har ikke åpnet meldingsboksen på FB etter at jeg skrev det til han i går. Har ikke orket mer nedsig. Du skriver så bra og inspirerende. Snill du. Men mener du at du ville godtatt fremgangsmåten hans hvis han nå vil ha mer kontakt ?

Jeg mener ingenting som helst - jeg vil bare hjelpe deg med at du selv får ryddet oppi tankestrømmen, slik at du enklere kan se hva som er riktig for deg. Men hvis jeg skal tenke høyt ut fra egne måter å jobbe med vanskelige spørsmål, så bruker jeg å bli helt stille - så retter jeg spørsmålet til eget hjerte - fortsetter å være stille, og etter en stund kommer svarene. Poenget er å holde seg i ro, ikke stresse og lage enda mer "kribling" som medfører enda flere tanker i "strømmen", hvis du skjønner. Noen svar kommer ganske raskt, mens andre mer kompliserte bruker ta litt lengre tid, men det virker hver eneste gang. Da må du se tidligere skriverier om å holde seg i nuet, som en del av prosessen.

Slik bruker jeg å gjøre det

:)

Lenke til kommentar

Sant det. Jeg tenker litt for mye og der nytter ikke. Nå tenker jeg på hvorfor han bestilt pizza i falskt etternavn...... Det gjorde han og. Han sa til meg at han gjorde det fordi han var redd å bli registrert alle veier. Kanskje fyren har en dame...ikke vet jeg...men det er noe som stikker han siden han ikke sier noe. Har etterlyst han tidligere på FB og ingen svar selv om vi er venner der fortsatt, og skrev SMS isted til han og skrev at jeg håper at han har det bra. Nå gjelder det å bare leve videre uansett

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis dette er samme person, har hun altså dumpet en fyr tvert fordi han gikk litt rart.

Men etter dette ville han faktisk ha kontakt men jeg brøt for jeg følte at noe var galt.. Fyren hadde handikap etter en trafikkulykke , som han fortalte meg om. Han hadde lammelser.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du vet vel hva jeg heter også du da Jason , siden du er så opptatt av å finne ut HVEM og HVOR, vedkommende befinner seg på nettet. Nei, jeg har ikke postet på kvinneguiden, så der tar etterforsker Jason feil. Jeg synes virkelig at dine innlegg og din etterforsking er til frustrasjon her inne, så dermed håper jeg på at moderator kan fjerne disse spydige innleggene dine.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Snakker vi om samme mann som du lurer på har liten penis og som du ikke vil kysse og i tillegg er astralt forelsket i, men er livredd å bli brent av?

Hvis; ja, så hadde jeg tenkt at det må være noe galt med meg...

Etterpå ville jeg sterkt vurdert å investere penger i profesjonell bistand som retter seg mot utvikling av emosjonell refleksjonsevne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...