Martin93 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hei, veit ikkje om det her er heilt rett plass men prøver no her! Eg skal kjøpe vaskemaskin no siden snart flytter til leillighet, og skal jo bu i blokk opplegg i øverste etasje. Så skal jo ha noken under meg så tenker jo den bør jo ver så rolig som mulig. Men ønsker også og ikkje bruke alt for mye penger til den, så håpte på 3-5000kr. Men får eg ein god, rolig ein til den prisen? Og hadde verdt kjekt med link til dei siden eg har litte peilling på det her... Endret 7. august 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har du plass til en frontmater som er 60cm brei eller trenger du en toppmater som kun er 40cm? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvis du ikke ønsker å forstyrre naboene under er det nok vibrasjoner mer enn støy du burde tenke på. Støyen oppgitt på vaskemaskinene (i den grad det opplyses om) gjelder nok mest i forhold til deg og din egen leilighet. Om du vil ta hensyn til naboene kjøper du "gummiføtter" til maskina, og i tillegg kan du gjerne unngå å vaske sent på kveld og natt. Om det bare er deg og ingen barnefamilie som skal bruke vaskemaskina spiller det i mine øyne ikke så stor rolle hva du kjøper. Jo raskere den sentrifugerer jo tørrere tøy, og jo kortere tid trenger det å henge på snora. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Har du plass til en frontmater som er 60cm brei eller trenger du en toppmater som kun er 40cm? Det er plass til 60cm brei, er det eg stort sett har sitt på sjølv. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WM14B260DN/siemens-vaskemaskin-wm14b260dn Har sitt på den, men er jo ikkje akkorat så sikker på kor bra dei billigeste er. Uansett om eg treng jo ikkje dei beste akkorat, siden berreer meg og alt det... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har denne: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WMD863BEU/hotpoint-vaskemaskin-wmd-863-b-eu Veldig fornøyd. Jeg snakket med selger og fikk veldig bra rabatt på den maskinen :-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du kan få en Miele til 5.500 kr. nå hos Lefdal. Må være et av de bedre kjøpene om dagen. Den mangler resttidsdisplay hvis du ønsker det, men den har den gode skånetrommelen og utvilsomt den beste kvaliteten. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du kan få en Miele til 5.500 kr. nå hos Lefdal. Må være et av de bedre kjøpene om dagen. Den mangler resttidsdisplay hvis du ønsker det, men den har den gode skånetrommelen og utvilsomt den beste kvaliteten. Støtter opp om Miele. Etter at jeg kjøpte en vaskemaskin fra Miele, ble jeg så fornøyd at jeg har lovt meg selv at alle mine fremtidige hvitevarer skal være Miele (og så langt har jeg holdt det løftet og er strålende fornøyd med alle Miele-kjøp i etterkant også). Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Skal man ha en stillegående vaskemaskin så er som sagt Miele et godt valg. Et alternativ er også de dyrere modellene fra AEG (de med børsteløse motorer og bedre støydemping); Et godt tilbud denne uka på Elkjøp. Men hvis man kjøper en kvalitetsmaskin så styr unna gummiføttene som ble anbefalt tidligere i tråden. Disse maskinene fungerer best på hardest mulig underlag. Endret 7. august 2013 av Mr D Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Skal man ha en stillegående vaskemaskin så er som sagt Miele et godt valg. Et alternativ er også de dyrere modellene fra AEG (de med børsteløse motorer og bedre støydemping); Et godt tilbud denne uka på Elkjøp. Men hvis man kjøper en kvalitetsmaskin så styr unna gummiføttene som ble anbefalt tidligere i tråden. Disse maskinene fungerer best på hardest mulig underlag. Den virket god ut den og samme på expert får 6499 så bra tilbud! Men er berre på laget på 5 Elkjøp butikka og tilbudet varer til Lørdag, kan eg spør i butikken her om å bestilla den og bettale tilbud prisen? Lenke til kommentar
MalinSolberg Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Prøv å se på denne siden. De har mange gode vaskemaskiner til billige priser http://123hvitevarer.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå