Gå til innhold

På jakt etter stillegående vaskemaskin (3-5000kr)

Anbefalte innlegg

Hei, veit ikkje om det her er heilt rett plass men prøver no her! Eg skal kjøpe vaskemaskin no siden snart flytter til leillighet, og skal jo bu i blokk opplegg i øverste etasje. Så skal jo ha noken under meg så tenker jo den bør jo ver så rolig som mulig. Men ønsker også og ikkje bruke alt for mye penger til den, så håpte på 3-5000kr. Men får eg ein god, rolig ein til den prisen? Og hadde verdt kjekt med link til dei siden eg har litte peilling på det her...

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke ønsker å forstyrre naboene under er det nok vibrasjoner mer enn støy du burde tenke på. Støyen oppgitt på vaskemaskinene (i den grad det opplyses om) gjelder nok mest i forhold til deg og din egen leilighet.

Om du vil ta hensyn til naboene kjøper du "gummiføtter" til maskina, og i tillegg kan du gjerne unngå å vaske sent på kveld og natt.

Om det bare er deg og ingen barnefamilie som skal bruke vaskemaskina spiller det i mine øyne ikke så stor rolle hva du kjøper. Jo raskere den sentrifugerer jo tørrere tøy, og jo kortere tid trenger det å henge på snora.

Lenke til kommentar

Har du plass til en frontmater som er 60cm brei eller trenger du en toppmater som kun er 40cm?

Det er plass til 60cm brei, er det eg stort sett har sitt på sjølv.

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WM14B260DN/siemens-vaskemaskin-wm14b260dn

Har sitt på den, men er jo ikkje akkorat så sikker på kor bra dei billigeste er. Uansett om eg treng jo ikkje dei beste akkorat, siden berreer meg og alt det...

Lenke til kommentar

Du kan få en Miele til 5.500 kr. nå hos Lefdal. Må være et av de bedre kjøpene om dagen. Den mangler resttidsdisplay hvis du ønsker det, men den har den gode skånetrommelen og utvilsomt den beste kvaliteten.

Støtter opp om Miele. Etter at jeg kjøpte en vaskemaskin fra Miele, ble jeg så fornøyd at jeg har lovt meg selv at alle mine fremtidige hvitevarer skal være Miele (og så langt har jeg holdt det løftet og er strålende fornøyd med alle Miele-kjøp i etterkant også).

Lenke til kommentar

Skal man ha en stillegående vaskemaskin så er som sagt Miele et godt valg. Et alternativ er også de dyrere modellene fra AEG (de med børsteløse motorer og bedre støydemping); Et godt tilbud denne uka på Elkjøp.

Men hvis man kjøper en kvalitetsmaskin så styr unna gummiføttene som ble anbefalt tidligere i tråden. Disse maskinene fungerer best på hardest mulig underlag.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Skal man ha en stillegående vaskemaskin så er som sagt Miele et godt valg. Et alternativ er også de dyrere modellene fra AEG (de med børsteløse motorer og bedre støydemping); Et godt tilbud denne uka på Elkjøp.

Men hvis man kjøper en kvalitetsmaskin så styr unna gummiføttene som ble anbefalt tidligere i tråden. Disse maskinene fungerer best på hardest mulig underlag.

Den virket god ut den og samme på expert får 6499 så bra tilbud! Men er berre på laget på 5 Elkjøp butikka og tilbudet varer til Lørdag, kan eg spør i butikken her om å bestilla den og bettale tilbud prisen?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...